|
|
|
|---|---|
|
Finns det sånna? ..(sånna som man drar över bilen på kvällen och på vintern) För min bil står nära ett par träd och jag får massor av gula och fula prickar på bilen (ser inte snyggt ut) Nå var kan man köpa presseningarna? MvH/Tommy Länk | |
|
Här finns litet tips Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| jag köpte en sådan till min e39 för ett par veckor sedan.. mkt trevlig står bmw på den :) | |
| Personligen är jag mycket tveksam till överdrag. Har sett vad de kan göra med en lack. Ett exempel var polarn som ställde av bilen i en lada över vintern med silvergarage på. När våren kom så såg det ut som någon gått över hela bilen med sandpapper då ladan inte var helt vindtät. Kan bara tänka tanken vad som händer om man ställer bilen ute, där vind och grus nog kan göra ett extra snabbt jobb. | |
|
"Det finns BMW original med reservdels nummer: 83 19 0 005 958 (tror det), priset har jag inen aning om." Vad kostar den då? någon som vet? MvH/Tommy Länk |
|
| speddy: Jag hoppas han tvättade bilen grundligt innan han drog över det annars blir det nog som du skriver :/ | |
| Vaxad och tvättad. Det var nästan inget damm under överdraget när han tog av det heller. Men om man piskar en bit plast mot karossen tillräckligt länge så blir det slit skador på lacken då med. | |
| Vaxad och tvättad. Det var nästan inget damm under överdraget när han tog av det heller. Men om man piskar en bit plast mot karossen tillräckligt länge så blir det slit skador på lacken då med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.