|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla. Funderar på att eventuellt byta min 519 -91 mot en 525 -90. Provade den härom dan, vart lite besviken först. Ägaren sa att han hade besiktat den just utan anmärkningar, men direkt hördes att det var hål i ljudämparen, för jag kan inte tro att en sån ska låta så illa. kul en stund med lite brum, men inte FÖR mycke. Den var lite fläckig i lacken, syndes bara i solsken. Sen när jag drog på lite så misstände den lite, kanske har lite med dämparn att göra??? Han har begärt tjugo för den, men jag vette tusan om man gör en vettig affär. Min 518 går å ser ut som en dröm, men jag vill gärna ha en sexa igen. Gärna lite gensvar på det här. MVH Ronny BMW Såklart | |
|
Om den inte går bra är det väl inget spännande, trots att det är en 6:a menar jag? F.ö så har m50 en tendens att brumma lite mer än normalt. När jag hade ett nytt avgassystem på min 325:a (original) så var det tom folk som frågade om det läckte! :) P.s Fläckig i lacken kan ju bero på en illa utförd vaxbehandling. Går säkert att ordna. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
gangsta_toth |
Det är väl ingen M50 i en -90?.. |
|
Jag tror jag ska kolla upp den mer. Hade en e28 528 förrut, den var tystare, men ska kolla dämparen så kan man kanske pruta på det lite. Har den nå "sjukdomar" som man ska kolla upp i övrigt. BMW Såklart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.