|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon vet el. vill mäta hur långt ner eyedropsen går över era lysen.Ska göra egna tänkte jag.fick tag på bra o billiga svarta lister. Har själv en E34,men E30 mått går lika bra!! mvh:Johnny bmw,what else!! | |
|
jahopp ingen verkar svara!!Jaja jag får väl åka ut med tumstocken o mäta på någons då!! Om inte någon svarar dvs. känns så dumt o fråga nån om man får mäta deras eyedrops! bmw,what else!! |
|
|
Hm, lite nyfiken bara, men vad är "eyedrops"? --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
oki kanske därför ja inte får några svar!! eyedrops = ögonlock på lysena alltså de som brukar täcka en viss del över lysena upptill!! brukar tyvärr resultera i förvrängd i förvrängd lljusbild av tusse batong på flygande!! bmw,what else!! |
|
|
Hehe, okej.. ska själv skaffa ett par nu, såna utan urtag för lysen.. Ragge blåljus har ingen koll häromkring.. :) Sa inget om mina blåa dioder i parkeringsljuset, och ändå stog dom o framför :) Inget om rutstreamer a la bamse, både fram o bak, så.. tror inte jag får så stora probs med ögonlock. Plockar bara av dom inför bes. ;) Som svar på din fråga då, vet inte riktigt hur långt ner dom brukar gå, men ska du göra egna så ta tillfället i akt och gör "egna" :) Några millimeter hit eller dit på höjden gör den ju bara lite mer personlig..? Nåväl, på bilder jag sett så räcker dom kanske 0.5-1cm nedanför "kromade njurens" böjning i överkant (E30). Förstår du? :) --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
jam de verkar stämma!!blå dioder funderar jag också på vart köpte durom ohur mycket? bmw,what else!! |
|
|
hej rå sålde bilen ikväll!!!! ångrar mig redan!!!! nån som säljer en bilig bil(bmw) till mig bmw,what else!! |
|
|
BMW M5 -90 med 18" RH fälgar, 8.5 och 10" breda. ditt pris blir c:a 80.000:- Mikael Melander Länk |
|
cdabox |
johnny, för övrigt heter det eyelids =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.