|
|
|
|---|---|
|
NI SOM INTE HAR ANMÄLT ER TILL BMW CS BANDAG PÅ MANTORP PARK DEN 25 MAJ KAN GÖRA DET PÅ PLATS MELLAN 07.30-08.45 MEDLEMSKAP I BMW CS ELLER BMW SC KRÄVS FÖR TILLTRÄDE TILL BANAN(MEDLEMSKAP KAN LÖSAS PÅ PLATS) PRIS NYTECKNANDE AV MEDLEMSKAP I SAMBAND MED TRÄFF : 350:- AVGIFT BANDAG . 300:- Hälsningar Ando Gunnarsson Bitr klubbmästare BMW CS | |
|
Ando, har du koll på hur många det hitills är som har anmält sig? (jag anmälde mig för länge sedan :)) Mvh/ Micke t |
|
|
Är det dåligt med anmälningar? Mvh Stefan |
|
|
Micke t : det kommer att bli 100+ . Stefan : jag förstår inte riktigt vad du är ute efter ! varför skulle det vara dåligt med anmälningar , tycker du att trenden med bankörning håller på att "dö ut" ? Hälsningar Ando |
|
|
A.G// Tror inte att Stefan var "ute" efter något. Undrade nog bara om intresset. Anmäler mig på söndag OM jag hinner få klart bilen. Annars får jag väl hänga i depån och sukta på alla andras bilar... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Helt riktigt Kristian. Eftersom det var föranmälan förrut och nu gick det även bra att komma direkt så undrade jag bara. Vad skulle jag isf vara ute efter A.G? Mvh Stefan |
|
Flesh |
Klart man kommer..... om väder gudarna förblir snälla och ger oss sol M3 E30 / Nyköping |
|
Stefan : Den typ av anmälan vi har till denna träff är inte bindande (man betalar ej i "förskott" ) och en sådan har man enbart för att få en indikation om det tex blir 20 eller 200 bilar ! När anmälningstiden gått ut och vi fortfarande anser att vi kan ta emot fler bilar utan att "tafsa" på säkerheten och utan att folk får köa "ihjäl sig" då gör vi som vi nu gjort , ger folk möjlighet att anmäla sig på plats. Om det nu skulle komma FÖR mycket bilar , då är det givetvis de som föranmält sig som har en garanterad plats. Om man säger så här , jag hade inte väntat mig att BMW SC:s f.d ordförande som själv har varit med och arrangerat träffar och vet hur det går till , skulle ställa en sådan fråga på det sättet ! Hälsningar Ando |
|
|
Och jag tycker att det är starkt opassande att en klubbmästare, vilken är ansvarig för aktiviteter, vässar upp sig bara för att det ställs en fråga. Eftersom det nu finns två typer an anmälan skadar det väl inte att klargöra, vilket du nu har gjort, utan att vara oförskämd. Är det tex lite folk anmälda kan man gå ut och lobba för att få dit folk tex genom diverse forum osv. Där av min fråga = omtanke. Mantorp är en jättefin anläggning och kul bana men dyr att hyra, och det lär behövas en 140 bilar för att det skall ro sig. |
|
|
Appappapppaa! Begrav nu stridsyxan och sluta tjafsa, och gör er i stället i ordning för att åka ner på Söndag. Några som vill ha sälskap på vägen ner? Jag planerar att lämna stan (Stockholm) runt 6:30. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Vad kostar att stiocka dit som i egenskap av publik? Mvh Mohsen |
|
|
Mohsen: Troligen ingenting = gratis, så kom du bara. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Någon som vet om matserveringen håller öppet på söndag? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.