|
|
|
|---|---|
|
Kommer nån ihåg adressen till webbsidan där man hade bilder på hastighetsmätare med allehanda häftiga utslag (sorterat efter Hk) Vill minnas att det var drive.to..... eller nåt sånt | |
| Hade för mej att länken var Länk men den funkar inte längre. Någon som vet nå't? | |
|
Återigen saknar jag denna goa sida... vet nån något ?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Kan det vara denna sida? Länk | |
|
Jag tror jag har den i en engelsk biltidning (Redline) hemma. Är borta nu men kan kolla om jag finner den när jag kommer hem. Har för mej att jag vart ute där och tittat själv, finns förrutom det du nämner bla. kraschade Lambos och Ferraris mm mm planterade på lite konstiga ställen. Kan det stämma eller ?? MvH Thomas |
|
|
Enligt Blom´s sida så placerar sig Porsche på första plats, vem annars? :) 346km/h mätarfart är respekt! Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Blom: layouten verkar vara bekant men det var mera mätare även kinky bilar typ 45 hk Polo -77 och Volvo F12 Globetrotter... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Länk elpe300 Bilen: Länk |
|
|
G-M Här är en sida inte den du sökte efter men ändå: Länk // Amerikansk X-5 surrogat ägare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.