|
|
|
|---|---|
AIex |
Jepp pallade upp bilen förra veckan och skakade på det högra framdäcket och det skakade som fan. En polare sa att styrväxeln hade farit. Nu undrar jag hur det är med ett sånt fel på besiktningen ? Måste man åtgärda det innan eller? Vad kostar en sån till E30 då (325) helst en begagnad i bra skick. Alla svar uppskattas! Mvh/A Mvh/Alex |
AIex |
Ska byta hardyskiva imorrn också för min e helt slut är det bara att skruva bort dom där 6 eller 7 skruvarna och he dit den nya hardyskivan eller? Mvh/Alex |
AIex |
Ingen ? Mvh/Alex |
|
ja fick anmärkning på besiktningen på just den saken, lämna in till en bekant som har verkstad, han bytte lite styr leder å spindel leder åxå å de skulle kostat 7000+ moms å då har ja inte servo för då hade de vari ännu dyrare |
|
| Har du undersökt hjälpstyrarmsbussningen? | |
|
Det blir nog svårt att hitta hjälpstyrarmsbussningen. MVH |
|
AIex |
Det är bara på ena sidan det är glappt och det är det högra däcket! Min lärare på skolan sa att jag skulle byta högra styrleden ? Tror jag han menade. Vad kostar en sån då? Det är väl bara 2 skruvar man ska lossa för att byta detta ? Mvh/Alex |
| det är inte glapp i spindellederna då? | |
AIex |
nybörjaren: Det är där den är glapp, en svart damask sitter över den leden som är glapp är inte expert på bmw precis men lärarn sa att det var högra styrleden? är det spindelleden han menar då? Mvh/Alex |
AIex |
Båda styrlederna vra glappa =/ Vart kan man köpa nya ? Mvh/Alex |
|
mekonomen har kompletta stag med både inre o yttre led inkluderade. Inte billiga men då blir det nytt o fräscht. /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.