|
|
|
|---|---|
wiseguy |
Är det ingen här som håller med mig om att det behövs en chatt på den här sidan? Speciellt för alla oss 7 Serie ägare ;)! Fördelar 1. Diskutera problem utan att behöva vänta på svar för länge 2. Prata när man har tråkigt? 3. Folk som kanske vill sälja en CD Växlare till min E38 Nackdelar Inga enligt mina ögon Så låt oss slå samman och få ägaren att fixa en chatt till den här sidan :) P.S detta kanske är fel ställe för detta inlägg, men jag tycker att det bör diskuteras! MVH Fred |
Svärd |
Skulle nog inte funka med en chat för 7 serien. Då skulle alla andra vara avis på oss och också vilja ha en chat. Men en allmän BMW-chat skulle nog funka. Inlägget skulle nog ha startats på Samtliga BMW modeller-forumet. //Martin |
wiseguy |
Lite missförstånd! Jag menar en allmän chatt ja. Och att jag borde startat inlägget någon annanstans stämmer nog helt :) |
|
En chatt är på gång. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Har för mig att det i tidernas begynnelse fanns en chat på sidan. Är dock inte säker... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
wiseguy |
Jaså Kristian ? Har aldrig sett en chatt på denna sidan :) |
|
Har inte jag heller, men det kanske är åderförkalkning eller alzheimers eller något som får mig att glömma? :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
wiseguy |
En chatt är på gång. Mvh Tommie, BMWPower Om ni läser ovan ser ni att en chatt förmodligen är under konstruktion, att det fanns en chatt här tidigare tvivlar jag på! MVH Fred |
|
Är som sagt inte säker, men det ligger nåt i bakhuvudet och gnager... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
...men håll med om att man knappast behöver vänta särskilt länge på svar? Och även om det skulle finnas en chat, så är det ju ingen garanti för att få svar snabbare. I ett forum är svaren oftast av högre kvalitet än på en chatt där svaren för det mesta är mindre genomtänkta. Hur som helst, så är en chatt under utveckling. Liksom en hel del andra nyheter. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Jo, det fanns väl en chat här en gång i tiden? Det vill jag minnnas iaf. __________ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
Hej! Tommie-BMWPower: Ett litet tips eller synpunk; det bästa vore om det är web-baserad irc-klient, eftersom då kan de som kanske inte vill sitta och snacka via en webbläsare använda en vanlig irc-klient... Som sagt, bara ett tips eller synpunkt. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.