|
|
|
|---|---|
|
Ber om några minuter av eran tid.. Har kollat igenom Specialfälgar's sortiment, och tänkte be er om eran synpunkt; vilka fälgar skulle ni helst köpa/montera? (17" är storleken som gäller.) Har kollat på: Advanti Furious 7x17 (nr. 34) Advanti Siena 7.5x17 (nr. 36) 100+ K2 7x17 (nr. 16) 100+ Mirage 7.5x17 (nr. 17) Gillar K2.. Men, lite rådfrågning har aldrig skadat.. :) Tack på förhand, för seriösa svar..! --------------------- .. vassast på ön ;) Länk | |
Aldric |
Har TSW Imola på min E30:a och det ser alldelels utmärkt ut. Nu var det ju iofs inte det du frågade om, men jag rådgiver dig iallafall helt fräckt ;) |
|
Om jag var du skulle jag gå in på www.molway.com. Där finns det en hel del fälgar till E30 för bra pris... Mange Länk |
|
|
Schrimp: Alpinafälgar i 16x7" är klassiskt vackert på E30. Även Hartge i samma storlek slår det mesta. Finns på Molway (Alpinakopior i alla fall). Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
100+ Touring (nr. 22) är riktigt snygg på e30 17 tum Länk 16 tum Länk Länk |
|
|
Tack för snabba svar! Priset "skiter" jag i då jag kan fixa de fyra nämnda fälgarna till bra(!) pris.. :) Beställde en sats Rondell 57 från Europadelar den 26:e mars, och då dessa fortfarande inte kommit trots ständiga påtryckningar, så tänkte jag nu kolla runt lite efter andra.. Efter en del photoshop-pillande har jag nu kommit fram till att Furious fälgen sitter lite finare än K2'an. 100+ Touring ser fin ut även den, fast jag är personligen inte mycket för "många" ekrar ;) Lättare att hålla rent 5-6st än 20-22st också.. har haft krysseker nu, och jag vill verkligen inte ha massa "smått" igen.. ;) /Thomas --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.