|
|
|
|---|---|
Slim^ |
Jag funderar på att köpa en udda 5-serie... en 525 som är 2-dörrars coupé, 4 personers, läderklädsel osv. Nån som vet fakta? t.ex E-chassi modell osv. |
Slim^ |
det är en gammal modell |
| Länk | |
|
2-dörrars 525 har väl aldrig funnits??? Vilken årsmodell är det? _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
Slim^ |
vet inte årsmodellen, ringde till fordonsregistret (motsvarande i finland) dom sa att det var en 525 2,5l motor, hittar den inte på internet någonstans. |
|
Har för mig att det var nå´n för ett tag sedan som hittade en 635:a reggad som en E28:a i Finland. Det är inte samma bil som dykt upp igen? Du har ingen bild på bilen? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Har dom bastu på Fordons registret?? låter klart kiniky ( kan ju vara nåt hemma bygag kanske , bilder?? länkar??) | |
|
Slim^: om det är en 525, 2 dörrars i finland, så är det nog en 6-serie kaross. pga skatterreglerna här har det blivit byggt en massa grejer, och det är möjligt att byta kaross på en 525a till 600 serien. Vet själv av flera bilar som blivit utsatta för detta för ett antal år sedan. ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
| Låter lite som dom svenska 5-7 serie bilar som på 80talet konverterades till motorgas ( vad nu det är??) ( LPG är ju nåt annat tror jag visst..) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.