|
|
|
|---|---|
| Jag hade nyligen en annons inne på BMWPower under säljes. Efter en vecka ringer en kille från Båstad och vill titta på bilen. (Jag bor i Helsingborg). Han kom som bestämt och såg väldigt konfunderad ut när han såg bilen. Han visade mig lila tidningen och där stod det BMW 316i -89, 19500 mil. Vit. Så långt stämde det. Men sedan stod det, ACC, Ellucka, c-lås, skinnklädsel, lilla datorn mm. ?? Båda mina nummer, hem och mobil stämde. Priset på 12.000.- stämde det också. Annonserade på blocket och BMWPower men på blocket hade jag den inne för 11.000.- och endast med hemnumret. Har förvissat mig om att det inte är någon av mina polare som drivit med mig. Vad har hänt? BMWPower har väl ingen koppling till blocket.se? | |
|
Bmwpower har väl ett sammarbete med Gula tidningen. Min kom iallafall med både i Gula tidningen och bmwpower utan att jag visste om det... // Mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Annonserade min bil här på forumet och bara här trodde jag! Helt plötsligt började folk från Stockholm ringa (bor i gbg) och ville kolla på bilen!! seriöst att åka 50mmil enkel väg för en 518is e28 tyckte jag....... det visade sig att gulabilen? gula tidningen? satt in min annons i ett nr i sin tidning men inte tagit med texten eller var jag bodde, bara bild, priset och mitt mobilnr.! så kan det gå..... |
|
|
När man lägger in en annons i BMWPower så står det följande: BMWPower samarbetar med Gula Tidningen. Din annons kan komma att publiceras i Gula Tidningen, Lila Tidningen och/eller Köp&Sälj. ...vilket bör vara svaret undringarna ovan _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
| Känner mig lite smådum. Läste det nu också. Däremot blev det lite fel då det stod acc, ellucka och massa annat krux. Jodå, de ringde från Stockholm, 3 st tror jag. Smidigt att det automatiskt gå in i gula tidninge/lila tidningen också ju. | |
|
Hej! Hände mig också när jag skulle sälja 528:an. Satt och läste så sa jag till pappa detta var inte så farligt... Så frågade han vad det var för riktnummer, så stod det mitt mobilnr... Blev lite rädd ett tag att jag typ varit mindre nykter och satt in annons. Och sen i nästa Lila tidningen så var den med på bild i något BMW-Special. Men till sist drog jag slutsatsen att de hade samarbete vilket jag också läste mig till. Men snacka om att jag blev ställd till en början... ;) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
| Jag skulle nog helst slippa skylta med en bilannons i gula tidningen | |
| Håller med Player, jag tycker INTE att det är en fördel. Förmodligen där några idioter hittade min annons och ringde och frågade om bilen var snabb och sen la på...men men, de kanske hade missat essensen i Comviqs bonussystem dvs att man får bonus om man blir uppringd och inte tvärtom | |
Marcel |
samma här, det ringde en snubbe flera gånger och frågade var bilden fanns, när jag sa' Karlstad då tyckte han att det var för långt o åka. (själv bodde han i Sthlm). Men han ringde igen och igen. Jag sa till honom det har du frågat varje gång "var finns bilen". Han svarar: Nej det var inte jag, Nu ser jag hans nummer och ändå neckar han. För att få slut på hans tjat, sa. jag att bilen är såld. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.