|
|
|
|---|---|
|
Tjena Läste att det blir banträff på Mantorp för BMW folk nu på söndag, några som ska dit? Några som åker från Stockholm? kanske vi kan åka tillsammans. Jag funderar på att åka runt 6:30 för att hinna ner till registreringen. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" | |
|
Ska dit! Det är ju hemmabanan ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Jag ska nog ner om jag inte får förhinder men 06,30 är inte det lite sent jag vill nog va nere kl 8,00 men hur lång tid tar det från stockholm? Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Froberg// Om livet börjar vid 300km/h tar det inte lång tid... Följer du skyltarna tar det runt 2 timmar. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kristian L// Jo det är ju sant men jag tänkte faktisgt ta det lugnt ner annars kan man ju inte sammåka eftersom det inte brukar va så många som hänger med i dom farterna! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Kommer. /Anders C |
|
|
Läste i en annan tråd att det var över hundra anmälda till själva körningen... Trångt in i paris ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Froberg_racing: När z3mpower, eFx och jag åkte ner till Mantorp 10 maj startade vi 6.40 och kom ner exakt 8.30, då incheckningen öppnade. Ska tillägga att vi faktiskt höll fartgränserna då :) ///M |
|
|
Hej allihop, incheckningen slutar 8:45 om jag läst rätt, vilket betyder att man med laglig fart, startar 6:30 i Stockholm borde vara framme i tid. Eller? Så jag föreslår Statoil macken vid Kungens kurva som mötesplats med avresa runt 6:30. Några som har lust att göra mig sällskap? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Hej. z3mpower: Vi är 3-4 bilar som hade tänkt att träffas 6:15 vid statoil Kungens Kurva, därefter blir det avresa vid 6:30. Vore kul om det kunde bli en liten karavan ner! //Stefan |
|
| Vilken tid börjar det och när brukar allt sluta?. Tänkte bara komma och kolla.. Kostar det nåt i inträde då? Mvh Leo | |
|
Leo// Bara att rulla in! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Mr Apex |
Blir det långa eller korta banan? Mr Apex |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.