|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla! Jag har problem med mitt larm..de e så att det går igång varje dag runt 11-tiden.. jag stängde just av det.. låter man det gå så stängs det av efter ca 20 sekunder.. jag fattar inte.. någon som haft liknande problem? Självklart är det ingen som rör bilen när larmet går på ;) | |
|
Var parkerar du? En bekant som jobbar på SVT och parkerade på deras personalparkering hade liknande problem med larm och låsstyrning som stördes av sändarna. Kan det vara så att det är något som händer just vid den tiden. |
|
| hm.. nä..de spelar ingen roll om den står hemma på gården eller på jobbet. blir likadant.. :/ | |
| Är det inte någon här som haft liknande problem?? :/ | |
|
Hej! Mitt larm sätter igång lite när det vill, men utan anledning och var som helst. Jag hade problem med låset på bakluckan, ibland låste det ibland inte. Och det reagerar larmet på. Är där glapp, så kan ju larmet sätta igång för då tror larmet att luckan öppnas. Dom gjorde vid låset, larmet gick inte på en vecka nu var det dags igen. Det e ju inte som ditt, med samma tidpunkt.. Jag tror att larmmodulen är jäkligt känslig på nått sätt mot "olika" saker..... /Mattias //BMW - Alltid snäppet före \\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.