|
|
|
|---|---|
|
Hej! Blev stoppad av en Opel Omega i med polisens färger å blev lite snopen.Det visade sig att dom kom från neråt någonstans.Någon som har blivit stoppad av en ovanlig civil eller målad polisbil?? | |
|
i norrköping kom en mazda 323 Kombi (80-talare) ifatt mig... ska väl erkänna att det inte gick så sakta men peking är kul att köra i speciellt på natten :) , mazdan hängde på duktigt så jag gav mer och körde ifrån honom, sen när jag lämnat av min polare körde jag i lagom fart mot E4:an när mazdan dyker upp från ingenstans och nästan mer eller mindere tvingar mig att stanna. han sade bara åt mig att lugna ner mig efter att ha kollat igenom bilen och mitt kk.... ska väl tillägga att dom inte på något sätt var otrevliga utan han muttrade nåt om att jag var ju lika dan innan jag hade frugan och ungarna....... glömde visst skriva att den givetvis var civil och i mazdas klassiska solbleka röda färg!! Frazze |
|
|
Jag fick påhäng av en guldmetallic 760 GLE från sent 80tal här om dan. 3 antener och tonade rutor runt om. 2 killar i 30-40års åldern fanns i bilen. Jag körde om dom i ca 170-180, och när jag såg att dom hängde med, saktade ja ner till 120 :). Dom kom ifatt, och körde upp jämsides. Tänkte då att det var dyng kört. Dom tittade på mig, och sen så drog dom på igen. Kanske var narkotika poliser?! //Marin |
|
|
varför har aldrig jag sån tur och träffar trevliga poliser.. var stoppad här om dagen fast då var det inte en civilbil..såg inte blåljusen för puckot i polisbilen hade glömmt helysena på i mötande körfält...så jag var väl lite smått sur jag oxå.. vi säger så här för den här gången säger han ser 15 utskälning.. sen en halv meter från bilen kallar han mig jälva skitstövel .. tycker jag var lite taskigt eftersom jag inte hade gjort nå fel ..jag har väl all rätt i världen och försvara mig =0) Mvh Teres |
|
|
Jag har blivit halvt ihjälskrämd av en Honda 1100 XX Super Blackbird som kör omkring här i Skåne några gånger. Helt grå! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.