|
|
|
|---|---|
|
vart och vilka fixar tak lukka!hur mcyket kan det kosta? *Zerdar* | |
| Läs nya Teknikens Värld, kommer nog ut vilken dag som helst. Fick den i brevlådan igår.. | |
|
Gör som jag gjorde på en gammal Saab, ta yxan och yxa till en takluck:D ____________ Bmw M-Power |
|
|
men det var en gammal saab de nu är det BMW det handlar :) *Zerdar* |
|
|
Du vill alltså låta monter en taklucka i en bil som saknar det helt? OJ oj oj det blir inte gratis direkt... Plåtjobb, mekanism o lucka, lack och nytt innertak.... Säkerligen inte under 15 lax. Nog bättre att köpa en annan bil |
|
|
tack för det hubbe jag skiter i det helt då...... *Zerdar* |
|
Franke |
318iZerd: Du kan ju köpa en skyport annars =) |
|
okej lite nybörjare men vad är det? *Zerdar* |
|
Franke |
318iZerd: Det är en öppningsbar glastaklucka som man kan montera på vilken bil som helst. Man kapar upp ett hål itaket o lägger på en glasskiva som man skruvar fast inifrån. Denna taklucka kan man inte heller öppna fullt. Skyport var nog mer populärt på 80 talet än var det är idag. Väldigt vanligt på a-traktorer. Min egen åsikt är då att jag aldrig skulle montera en sådan på min bil. Kolla länken så får du se lite hur det kan se ut. Ganska dålig bild men det var det enda jag hittade. Länk Mvh Danne |
|
mmm jag såg jag tror jag lägger ner...ltakc för all information Franke.. *Zerdar* |
|
Franke |
318Zerd: Varsågod =) Mvh Danne |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.