|
|
|
|---|---|
|
Hej folk. Efter Mantorp har jag börjat fundera på att slänga ut förarstolen och sätta in en racestol. Är det nån som har erfarenheter av liknande jobb och om de är svårt att leva med en sån i längden? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk | |
|
Har Cobra Monaco-stolar i min bil. Två. Tycker inte det är särskilt okomfortabelt, men å andra sidan så skulle jag inte fundera på att använda bilen på över 15 milssträckor. Kan garantera att det gör sekunder på bana, för man behöver inte fundera på hur man skall försöka hålla sig fast i kurvorna utan bara sköta spakarna och raten som man skall. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Går det att köpa en beggad nånstans? Det var en grön m5 på Mantorp som gick rätt fort. Han hade kevlarsäten i. Nice kille för övrigt, fick hjälp av honom när min bil pajade :-) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Det går säkert att köpa begagnade från typ rallybilar eller racebilar eller så, men det är nog ganska ovanligt. Det verkar vara rejäl åtgång på såna prylar. Har redan fått otroliga bud på mina. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
hur mycket :-) Vill bara veta prisläget:-) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Ja, jag har blivit bjuden 8.000 för mina två med underreden. Då är de inte helt i nyskick. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
4000:- per styck asså inte helt omöjligt Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
ska söka lite på stylings firmor få se om de har några Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Jag tror MH-GTR gjuter egna till dem som vill ha, vad de kostar vet jag inte men de är snuskigt lätta. (Givetvis med stoppning och tyg eller om det var mocka. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Vem fan vill ha en stol som inte är testad eller FIA-godkänd? Jag vill inte vara den första som testar att smälla i en stol som inte är testad. |
|
| He he heeeeee, skulle inte jag heller valja vara..... K. | |
|
Zodiak - the dummy!? :)) |
|
|
För rätt pengar gör man väl iofs allt :D |
|
|
Vill bara tillägga att dessa stolar inte är eller har varit till försäljning utåt, det är något som har tagit fram till oss själva.….. /Manuel -- Jage nicht.........was Du nicht töten kannst! =) -- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.