|
|
|
|---|---|
|
Hej igen! Tack för alla svar jag har fått! Varje dag som går blir jag mer och mer sugen på en 320! Bara måste ju ha en sexa! Något som många skrev i mitt första inlägg handlade om försäkringen. Det gavs en del olika summor beroende på vilka val och tillägg man hade. Tänkte bara höra om jag kunde få "låna" ett regnr av någon här, enbart för att göra lite priskontroller med olika försäkringsbolag. Som student vill man knappast ha en premie på 12 papp om året! Det är typ 25% av studiemedlen det! Så om någon vänlig själ har lust att hjälpa mig så kan ni väl melja mig på hd_henke@yahoo.com. | |
|
Du behöver väl inte reg.nr för att kolla...?! Säg du är si o så gammal, bor där och planerar ev. att köpa en 320 -96... vad kostar det? Jag tecknade försäkring på en bil jag ännu inte ägde för några månader sedan...gick fint :) Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Charger: vad är det för 320 en E30 eller e36 Patrik_Nalla: försäkringsbolagen vart skits sur på min när jag inte hade ett reg nr =( Tycker jag är lite dålig stil.. Mvh Teres |
|
|
Ta ett regnummer från en bil i galleriet eller börsen. /T.P. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.