|
|
|
|---|---|
kimozabe |
Tjenare Grabbar! Inhandlade en Importerad BMW 525i förra helgen, 1990 Den har gått 22k mil, nästan ingen rost, Motorn värkar vara i fin form och fick fina värden på besiktningen... Jag betalade 22 000kr, Skulle jag betala mer för en nyare bil eller har jag fått bra bil för pengarna? Mvh Kim p.s, försäkringen va jäkligt hög för såppas gammal bil.. :( Och När blir en bil klassad som sportbil? |
|
Låter som ett bra köp... === Min E30: Länk |
|
|
låter som ett bra pris...var det skapligt med utrustning...i så fall en väldigt prisvärd bil... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
kimozabe |
njao vet inte om det va mycket uttrustning, Original Navkapslar! (wee) har inte råd med fina fälgar än.. Fick inhandla en cd spelare o tyckte högtalar systemet va helt O.K! för att vara original på en 90:a. Helt nöjd med bilen iaf, tycker försäkringen är jävla dyr bara... När klassas bilen som sport bil igentligen ? har trafik försäkring nu, väntar på att bilen ska fylla 1 år i sverige så jag slipper konka o sverige registrera nycklar o dylikt och installera larm vilket jag inte har råd med ännu för att få den halv försäkrad som jag också inte har råd med just nu innan den fyllt 1 år i sverige... |
|
Grattis till en fin bil! Och billig va den oxå! När klassa bilen som en sportbil, vet inte, men när jag ringde Aktsam och skulle försäkra min 328 som e import -98,så sa de att de inte försäkrar sportbilar! Fick inget där asså! Mvh:FrIIk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.