AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
811

Snygg men Billig Styling

kimozabe
Ello lads!

Köpt mig en 525i 90a, Väldigt Original, ända som är ändrat är typ listerna som är svarta(Torra, börjar falla sönder) och Baklyse glaset är Svart...

Nån som har tips på Snygg men billig Styling? Nästa steg för mig är nog sido blinkers o front blinkers, vitt glas och gul lampa, kan inte vara så dyrt och eventuellt Chromat hölje till ändröret.

Letar efter Vinge, men dom är så himla dyra, men ska det vara fint får det kosta, men sommar lönerna kommer inte tillåta större ingrepp på bilen.

Lacken är matt svart, behöver poleras.

Mvh Kim
X-
375
X-ray
325i -87
ok. ändrören finns orginal hos bmw. mina kostar 155 kr st.
Bakljusen tycker jag du ska ta bort den svarta färgen (med aciton eller liknande) och måla rött över hela i stället (tunnt lager så blinkersen blinkar orange). Sen kan du ju lacka speglarna. eventuellt köpa m3 speglar (vilket är för dyrt för mej)
tona rutorna med ljus toning.
blinkersglas fram kostar nog runt 300 eller liknade, och kanske 200 för sidoblinkersen.
kjolpaket (om du inte har det) är ju inte så billigt.
bakrutespoiler (förlängare) är också snyggt.
sen finns det ju chromade ribbor till fronten.
lacka bromsoken är snyggt också. (använd värme-beständig färg)

nu kommer jag inte på nått mer men de finns ju massor me saker o göra.

använd sökfunktionen efter 525 styling så hittar du nog mer. Lycka till

I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool!
kimozabe
Tack! Har man lite o arbeta med iaf.
X-
375
X-ray
325i -87
japp, lycka till!

I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool!
Vita blinkers kan du köpa billigt på biltema... Bara ett tips! O jag lovar er allt ifrån biltema är inte SKIT.

12 tums ratt e MANLIGT :)
kimozabe
Finns svarta sido blinkers på biltema till E34?
kimozabe
Köpte Svart Gråa Sido blinkers på HCJ, Passade inte! Även dom sa att det skulle passa och det stod E34 på Förbakningen, ska byta imorgon och köpa ifrån MH Styling ist.

För Vita Fram Blinkers ville dom ha 380kr Styck, vilket jag tycker är lite dyrt.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.