|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Det e lite vrid i den spisen ;) Länk //Ticco Länk | |
|
grymmt när han petar i trean och ritar svarta sträck det kallas vrid :-) Länk |
|
|
Frisk bli? Den var ju bra mycket läckrare nu, om man gämför mot "russinet" som man såg förra året. |
|
Tim_318i |
det är ju sjukt han spinner på 3:an med m/t slicks :) // Tim |
|
han spinner även 4an:( |
|
|
Är inte bilen lite väl mjuk i baken? //Ticco Länk |
|
|
tyckte inte att det spann lika mycket när han körde i högerbanan. kan det ha o göra med att han hade vingen på då? (downforce osv) =) med vinge: Länk utan vinge: Länk |
|
|
Sinnessjukt!!!! Jag gillar det :) |
|
|
Är det samma bil? Länk Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Ja, på bild nr 21. Bild nr 6 e Limmets bil tror jag. //Ticco Länk |
|
|
Det sägs ju att han körde med den lilla turbon. Fy fan vad den lär gå med full effekt, klistrat och bra däck. Slutfarten lär ju hamna på warp 10. |
|
|
Hehe, jag fick fan ståpäls när jag såg bil-fan dra iväg på emmaboda!:) Han ska ha en eloge för att han kom dit också! Saknade faktiskt en hel del fina bmw byggen! Flåklypa: Hehe, om de nu stämmer så kommer han inte att köra snabbare! ÄR det riktigt klistrat å grymma däck drar han ju drivlinan på ett eller annat sätt och är det inte klistrat så åker han ju lätt på bredställ hela vägen!;D.. |
|
|
Tjena grappar och töser!! Schysst film det där, perfekt vinkel och allt!! tackar så mkt! Trevligt med så många goa kommentarer!! Lite dåligt fäste var det, högerbanan vart bra mycket bättre, mer gummi utlagt såg det ut som. men ven fan lipar för att man spann 402 meter?? inte jag iallafall, man ska ju ha kul för fan!!! så jä..a gött när det bara gick på tvären hela vägen! berodde mest på att jag körde med lite mkt luft i däcken :( funka bättre andra repan med vinge och mindre luft i däcken.. hoppas på bättre tider när man kommer på en klistrad bana :):) kanske går att slipa toppspeeden lite åxå när den stora tubon åker på.. ca: 200hk och 300nm till ska nog göra susen i musen!!!! eller vart det sallad i lådan?? vi får se! en sak är säker, effekten är obrukbar med vanliga däck.. spinner på 4:an när man ligger i dryga 200 och stampar fullt, femman har jag inte vågat prova än men det kommer nog! Ha det gott!! Kör hårt! /Kilander Föresten, den går ju billigt åxå.. körde 5 mil igår här i krokarna, och inte BARA kärringkörning utan lite blandat sådär,, 2 l/mil!! i prinsip gratis ju! |
|
|
Måste säga att det är fett med tryck i din bil kilander, men ett tips för att du ska få fäste är att skippa den där alu"vingen", Skaffa en riktig vinge som är byggd för att generera mkt downforce!! p.g.a. taklinjen på din bil bör den sitta på ett relativt högt stativ!!! även om det ser fånigt ut med dessa "fast and furious"-vingar så gör dem mer nytta än 10såna "fikabord" som man använder i rattlåsrally!!=) Personligen gillar jag inte detta f.a.f.-stuk, men jag gillar aerodynamik!!=) |
|
|
Kilander: OM du inte ska sladda av banan med ytterligare 200hk och 300nm så förslår jag ju att du svetsar/bultar dit en järnbalk i bagagen!:D.. Även om den väger 100 - 150kg så kan de inte förstöra så mycket på sluttiden ändå med all den sinnesjuka effekt du har!;D |
|
|
Kilander .. du har ingen annan gosig motor undanstoppad?? =) en kille som du brukar ha de mesta .. hehe .. aja synes |
|
| The man the myth and the bmw trimmer =) | |
ant |
Otroligt vad det mosar på.. Helt sjukt... ========== Länk |
|
Hoppas du även ska köra Max street som jag ska göra,har hört att folk ska lämna in protester mot såna bilar som vi har... Mvh Andreas |
|
|
Protestera mot vad? Skit löjligt!!!! Fan va snè man blir när man får höra sån skit!! Kör man inte för att det är kul eller... Ehhh.... skit samma, sånt här går ju knappt att diskutera alla har en egen åsikt. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
| Pitebo: Om du tror att en FAF vinge funkar bättre än det du kallar fikabord så kan du glömma det. Jag har kört med allehanda löjliga vingar som jag skäms över på äldre dagar, men aldrig har något fungerat som det stackars fikabordet. Det hjälper nämligen till att föra bort luft från bilens bakparti som annars leder till lyftkrafter. Tror du på fullaste allvar att alla riktigt snabba dragracingbilar skulle använda dom annars? Tänk om isf. Keep on rocking. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.