|
|
|
|---|---|
|
Tjena .Har sett endel bmw:s med lackade lister ..Ser skitsnyggt ut. Nu har jag tänkt göra samma sak själv. Måste man plocka loss alla lister eller kan lackeraren lacka dom på plats? Vad får man pröjsa ungefär? dom menar jag vitt alltså :) Länk | |
|
Tjenare. Du måste plocka av dem. Kostnaden brukar vara ca 1500:- /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej Kan man inte lacka listerna själv Eller det e kanske svårt att få det att se okej ut.. |
|
Bmw ludde |
Kan vara bökigt att lacka själv, det är ju plast. |
|
Tjenare. Jag skulle inte rekommendera att lacka dem själv. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Plocka av och lämna in. Plocka av listerna tar bara 2 minuter runt om. Pris vete fan. men kan nog stämma som bumper säger.. ungefär nått sånt. Har haft mina lister lackade över ett år nu.. lacken sitter hur bra som helst än.. och fint e de ;) lycka till!!! mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
jag lämnade in min bmw as snyggt se bild nedan !! ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Tjena Flayer!!! Förbannat snygg Bmw du har :-) På tal om något annat hur stora fälgar har du 17 eller 18 tum + hur låg e sänkning Mvh/ Björn |
|
|
Om du inte har m-listerna så tycker jag inte det är någon ide att du lackar dem.. Satsa på en m3spoiler fram istället.. ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
17 50/30 vogtland Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Tackar!!! e det med sportdämpare oxå eller??!! Mvh Bamse78 |
|
|
tja gasdärmare runt om den dämpar ok ! Mvh/ Daniel Länk |
|
Daytona |
Tycker också att det inte är nån idé att lacka listerna om man inte har M-lister. |
|
Jag funderar oxå på att göra detta men har cromlist också på listerna vet inte om det blir snyggt att lacka över detta. Lackeraren jag pratade med sa att det målar jag över men jag vet inte kanske snyggt med cromet kvar. Är det lätt att ta av listerna inkl. på stötfångarna K-Jörgen |
|
|
när jag valde att lacka listerna så var det tänkt som provesoriskt, jag tänkte lacka de breda listerna och sätta på. Men jag blev nöjd med dessa så varför byta !? Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.