|
|
|
|---|---|
|
vad behöver man göra för att sätta i en 304 schrick i en 2002a hört att man måste slipa upp något lager i toppen mvh jonte | |
|
Vad har du för topp? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
tja det var jag som hade den har skickat den till dig i dag kommer med bussgotts sen det ger ju inte så mycket med bara att he dit en annan kam du ska hälst ha andra insug och sen porta toppen lite sen skaffa ett extraktor grenrör Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
oj fan det var fel persson ser ja nu det var ju en som hete tomas som hade köpt den av mig FÖRLÅT icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
det stämmer, du måste fila en liten ficka i mittre lagerlägets bakkant, alternativt slipa av lite av kamnocken längst ut på sidan av nocken där inte vippan ligger mot! om du testar att montera kammen så ser du vart det tar emot och då vet du vart det ska filas! för mer info testa på 02 tavlan |
|
|
jo det var jag som köpte kammen av dig nicklas. det var bara min farsas namn jag uppgav toppen är en 2002 a topp med största ventiler, planad + extracktor. ska köpa hårdare ventil fjädrar samt vippor. tror ni det räcker eller är det nå mer ja behöver. vad ska man ha för kamlyft på kammen. tacksam för svar |
|
| Nån mer än jag som inte kommer in på 02-tavlan längre...har vart så i flera dagar. | |
|
02-tavlan ligger för tillfället (hoppas jag) nere... Trist. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
02-tavlan kommer troligtvis igång nästa v igen. Serverbekymmer... :( Håll ut!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.