|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ska revidera det jag skrev innan. Kör också med systemet bruksbil och skojbil och ibland kan en blil bli kvar längre men då har jag ofta en eller två andra ++! Just nu kör jag 530 + Volvo PV 444. |
|
|
Personliga rekordet i blibyte är 14 st. över en tiomånadersperiod. Men då blev gumman riktigt orolig för min mentala status. (eller oroligare) Jag har inte haft som huvudsyfte att tjäna pengar på bilarna utan det har hela tiden handlat om ren kärlek, och vid varje bilaffär har jag uppriktigt trott att jag hittat hem. På senare år har jag blivit mer vuxen och nuvarande 520 har jag haft i c.a 9 månader. Men jag kom precis hem från en Spanienresa och har fått något otäckt "åkasnålbilvirus" och sneglar på Renault Twingo och andra läckra skapelser. Har till och med övervägt en 316, men den känns "för stor" Hoppas vid min gud att det går över. Robban |
|
Scheckheft |
Hej, lite olika. Kortast tid hade jag en Volvo 855. Den sålde jag efter 4 månader. Tillfällig sinnesförvirring. Min nuvarande 740 har jag ägt drygt 3 månader. Men redan finns suget efter en annan modell. En 3,0 csi eller 635 skulle sitta fint. Skulle inte förvåna mig om 740:n är till salu till hösten... . Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Tänkte byta efter 2-3 år har bara haft den i snart 1 år mvh ma |
|
|
Inne på min andra bil och är 20. Bytade efter ett år till BMW. Tänker att behålla denna några år tills man har läst klart och fått ett jobb Bobby |
|
|
Jag har hunnit med 43 bilar sedan körkortet togs -92..varav 12st BMW. Har aldrig ägt en bil i ett helt år förrän nu...när jag hade M5:an så köpte jag en Passat 1.8 GL -86 som andra bil. Den har blivit kvar i 1år och 3 månader nu :) Inte så kul bil men har kört 3500 mil utan ett enda problem. Dock så lutar det åt en E30 Touring till hösten då skattepengarna kommer :) Efter att ha ägt så pass många olika bilmodeller och märken så har jag kommit fram till att BMW är det enda rätta! Kan faktiskt inte tänka mig nåt annat när jag ska köpa bil. Får klara mig med Passaten och hojen i sommar iaf. --------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.