|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha monterat de nya EU-skyltarna passade jag på att klistra på dekalen till BMW CS mitt på främre reg.skylten (på platsen för skattemärket). Dekalen är ju ungefär lika stor som skattemärket. Efter fullbordat verk, så inställer sig dock en smula eftertanke... Är detta tillåtet eller ej? Någon som har erfarenheter eller vet? Fahrfreude mit BMW! | |
|
Nej, det är inte tillåtet att applicera någonting på nummerskylten! Enda undantaget är skattemärket som skall sitta på bakre nummerskylten. Sedan finns det rätt många som har olika märken på nummerskylten (allt från klarlack, genomskinlig plast, M-märken till majblommor). Många av dem har säkert kört med nummerskyltarna på det viset i flera år utan att bli stoppade - men det är fortfarande olagligt! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
Paap Reeder |
Hej! Kostar 800:- enligt en tråd för ett drygt halvår sedan i Örebrotrakten. MVH /// Paap R |
|
Tack för svar! Jaja, jag tänkte väl att det såg alldeles för trevligt ut för att vara tillåtet... Har beställt BMW CS skylthållare nu... det får bli BMWpower fram och BMW Club Schweden därbak :) BMW Club Schweden 5376 - Fahrfreude mit BMW! |
|
|
Hans_P: var beställer man bmw CS skylthållare ? BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
Gemini__ |
Lämpligast är väl att surfa in här: Länk //Tompa |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.