|
|
|
|---|---|
|
Länk Lite udda Ser ut att vara seriöst gjort Någon som vet något om denna? mvh, /Wille Länk | |
| Men varför tog han med sig själv på bilden då? | |
|
Sett den i Bilsport för ett par år sedan. Mycket fin och SPECIELL! -We can't stay here, this is bad country! |
|
|
Med lite gott självförtroende kanske man tror att det är bra marknadsföring?? :)) Jävligt cool kärra ivf! |
|
| För den som vill ha bilder från renoveringen så finns de på www.e30.de kolla under arkiv så finns det inscannat från Bilsport har jag för mig att det är. | |
|
Priset är rätt högt dock?! -We can't stay here, this is bad country! |
|
19 man |
Vad är det för effekt på denna? (Vad har en original H35?) |
| Om inte jag minns fel så har H35 250hk orginal | |
| Har S38B35 motorn (E28 M5) på 286 pållar. | |
|
Bilen i annonsen? Inte är det en M5 E28 motor. -We can't stay here, this is bad country! |
|
|
Vad skrev jag då? Hartge H35 har en standard E28 M5 motor, S38B35. |
|
|
ILiveToRide: Kolla länken, finns olika H35 motorer. Länk Länk Uppenbara skillnader. Och bilen i annonsen har den övre länkens motor. -We can't stay here, this is bad country! |
|
|
Sorry missförstod din inlägg ovanför. Helt rätt att det inte är M5 motorn nu när jag verkligen kollar på bilderna;) Hade bara hört talas om H35 24. Ska nog gå och sova nu... |
|
|
Luungt:) -We can't stay here, this is bad country! |
|
19 man |
...så då är det 250 kusar, LR? |
|
Läste om denna bilen i "TotalBMW" eller om det var "BMW Car", ska kolla vilken. De skrev i a f att bilen har ca 270 hk. Överhuvudtaget verkar den vara mycket välbyggd och väldigt speciell, bl a har den e36 sportstolar vars klädsel är specialsydd för just denna bilen med hänsyn till bilens färg och med M3-emblem. Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.