AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
508

Röd Coupe i Laholmstrakten.

Det stod en röd Z3 coupe 2.8 med 18" splitfälgar och kromade gälar, hos Citroen i Halmstad i höstas, jag antar att det är den som en arbetskompis sett rulla i dessa trakter.

Vore kul att träffa fler Z3 ägare här i trakten, hör gärna av dig om du ser detta. =)

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Bu
4
Buddha
Z3 Coupè 99- Estorillblå Indiv.
Tja. Jag har en Estorillblå Coupè. Bor i närheten av dig.. The big city Knäred. / Daniel
Trevligt!
Då måste vi ses någon gång.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Bu
4
Buddha
Tja. Kan knappast missa en läcker röd cabbe!
Ska köra på balen på strandhotellet.. Kanske syns där!
Nja, jag är lite för gammal för att hålla mig omkring skolbaler. =)
Skall hålla utkik efter dig!

Händer då och då att jag tar en sväng på en av mina favoritrundor, en av dem är vägen mellan Svenshult och Knäred, så mellanåt rullar jag genom Knäred oxå.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Ordna en Z träff! Säkert tror jag det skulle komma många. Träffas, åka en kort runda ställa ut bilarna. I USA och Holland etc finns det Z klubbar varför har vi ingen i Sverige?

Fattas en liten drivkraft att ordna detta - finns denna?

Mr Z
Jag ordnade en träff förra sommaren som tyvärr regnade bort, lusten att stå för ett dylikt arrangemang har inte riktigt infunnit sig i år. Men vem vet, jag får kanske fart framåt semestern.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Buddha, jag blev tillfrågad igår om skjuts till skolbalen, så jag kommer att vara där oxå.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Det blir ju en mini Z-träff i träffen i Karlskrona om två veckor. Än så länge är vi 3 st roadsters som kommer. Ni på västkusten har ju inte så långt dit. Anmäl er här: Länk

Fredrik, du kommer väl?

__
Länk
Wolv, jajjemen, jag kommer. =)

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Bu
4
Buddha
Tjabba.

Fredrik M. Sjysst. då ses vi la där. Tog en Båstad tur igår. Väldigt trevliga vägar där =).

Z-träff. Låter trevligt, får se om jag hinner.
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Wolv

Återkom gärna med lite info om Z-träff, när var mm
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Askåsen:
Här kan du anmäla dig:
Länk

...och här är träffens tråd där man kan försnacka lite:
Länk

:)

__
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Förresten Askåsen, nu är det ju ingen ren Z-träff, utan en generell BMW träff... men det ser ju ut att bli några Z-bilar. Finns en lista på den första länken där du kan se vilka bilar som är anmälda

__
Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Tack Wolv

Nu är det bara upp till en själv att få tider att passa och i så fall göra anmälan.

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Jajjemen, nu är det bara upp till dig! Hoppas du kommer :)

__
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.