|
|
|
|---|---|
johan.bergstrom |
Är det någon vänlig själ som har en instruktionsbok till en 318i -90 som kan skickas till mig? Helst på svenska, alternativt engelska. Tyska har jag "orginal" men den fattar jag inte ett ord av! =) /Johan johan@sondra.se |
ormen |
har ni 2 st. kan ni väl skänka till mig också, min saknas också... johan: kolla på skrotarna, har för mig att jag har sett lådor på skroten med massa olika böcker, glömmer det alltid när jag väl är där... hittar jag 2 nästa gång, får du en... annars är Haynes Rep. handbok en mycket bra dasslektyr.... "Vatten är livet men Öl är livets vatten" |
johan.bergstrom |
hehe, när jag skrev skicka så menade jag via e-post, men om någon har lust att skicka via vanlig post är det också okej! =) /Johan |
|
Varför inte bara ringa BMW och köpa en ny? Syrran köpte en förra vecka till en 528 -97 --> kostnad 106:- inte dyrt tycker jag. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
ormen |
tack spookshow, med finns det till äldre mod.??? "Vatten är livet men Öl är livets vatten" |
| BMW har bara instruktionsböcker 93- har jag för mig. Det fanns inte till min 91:a iaf. | |
|
Jasså. Shit det visste jag inte. Konstigt, de borde ju ha för äldre bilar också tycker man! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
| Är det inegn som kan scanna in och göra en fin liten PDF fil då? | |
|
Det hade jag kunnat gjort om jag hade haft en :) Sorry... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.