|
|
|
|---|---|
|
så här ligger de till: från slutburken går det ju 2 piper ut på E30 (325i). jag vill ha dom kromade. hur gör jag ? måste jag byta hela slutburken, eller kan jag kapa dom vid slutburken och svetsa dit nya...slut på idèr själv.. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! | |
|
Finns att köpa som lösa delar hos din BMW handlare. Kostar ca 150kr/st. Finns även svartkromade för ca 200kr/st. (ovanstående gäller om det är "originalavgassystem" på din bil!) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
ja visst e de orginal, de där lät ju perfekt! vart finns den där "BMW-handlarn'" du snacka om ? =) finns det nått ställe på nätet man kan beställa hos så är jag tacksam... I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
Närmaste auktoriserade BMW-handlare/BMW-verkstad kan hjälpa dig! Kolla här under "återförsäljare", så kan du se vem som är närmast dig: Länk Rören är "slip-on" och du behöver inte svetsa! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack tack och åter tack! I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
Vertical mind |
Gäller samma för E34? (vill inte ringa och göra bort mig) =) V8 Power |
|
Vertical mind, ja! (om det är BMW:s originalavgassystem du har!) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Nån som har nån bild på hur dessa slutrör ser ut? //Roger ----- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.