|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jet det är högkvalitetsgrejor det, till skillnad från mackar som statiol å shell. 15" wheels är manligt! BMW vad annars? |
|
| Klart man tankar hos björnen! | |
| JET | |
|
JET |
|
| Uno-X ;.) Men det är väl samma bensin som hos Hydro? | |
|
Jet i Sala. Var reportage i Expressen eller Aftonbladet för ett tag sedan om att dom hade billigaste bensinen i Sverige just där. :) |
|
|
shell har bästa soppan och jag har läst en del tester bmwnr1j |
|
| OK/Q8 eller JET | |
|
UNO-X, 95. 8:84kr sist jag kolla.. "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
Jobbar själv på Statoil, tror ni verkligen att det skiljer något på soppan, skitsnack. Klart att det alltid finns något rötägg inom alla branscher som sen drar ner alla i skiten. Följ ledet bakåt och se att bensinen kommer från samma tank i början av ledet. Tanka på Statoil där får du om inte annat bra mottagande jämfört med OK/Q8 bla. Tack för ordet MVH//T |
|
|
Hej tjibe!! Jag brukar tanka på q8 och där får man ett väldigt bra bemötande och de tar hand om sina kunder på ett bra och trevligt sätt. Sedan så jobbar du på statoil och naturligtvis så har du rätt och tycka på det viset, men varför har statoil nästan alltid dyrast bensin???? |
|
|
Hydro eller Uno-x (har kort där).... Ett tips! Om ni har vägarna förbi Ystad så passa på och tanka billigt, runt 7.30 l för 95 oktan! Mike |
|
|
JET (kort) MVH///Christopher |
|
| Carrefour oftast. Super U ibland. | |
|
...och alltid 98 oktan. Märker dock inte ett dugg skillnad mellan olika mackars bensin. Kan inte ens säga att jag märker någon vidare skillnad mellan 95 och 98 oktan heller. |
|
|
Statoil brukar det bli. Ligger nära och så blir det lite bonus (vem man nu försöker lura) på ICA-kortet. Har inget soppa-kort nånstans så det kvittar egentligen var man tankar. Kör ändå inte så himla mycket så en tank räcker lite drygt en månad. Annars har jag inte märkt nån större skillnad mellan bolagen, däremot mår min motor bättre (och min plånbok sämre) av 98-oktan... |
|
|
Tankar aldrig på jet.. Att bensinen är billigare där beror ju på kvaliten. Annars på Statoil, shell, okQ8 alltid 98 synd att det inte finns 98+ som i tyskland.. ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
| spelar det igentligen någon roll om man tankar i 98 lr 95? | |
| har precis prövat Shells nya V-power, ett 100-oktanigt blyfritt bränsle som marknadsförs rätt hårt här nere i italien och sägs ha sitt ursprung i formel 1. Prestanda skall vara märkbart bättre, men det verkar återigen som om reklamen lovar mer än den ger.. Har inte märkt någon skillnad varken i köregenskaper eller bränslesnålhet, men man kan ju alltid låtsas ;) | |
|
är jag den enda som tankar på statoil...=/ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.