|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Kör på Statoils 98 oktan. Har även kört på Volvos bensin(hade kort innan jag köpte BMWn). Aldrig mer!! Förra sommaren fick jag problem med en tändspole. Detta märktes MYCKET väl när jag körde på Volvo bensin, tankade jag på Statoil så gick bilen mycket bättre. Testade även Volvo-bensin efter att tändspolen var bytt, och även då så märktes skillnad. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Qstar, Jet, Shell, Hydro har jag kort på. Försöker gynna "lågpris"-mackarna. Bojkottar Statoil p g a deras hutlösa priser i butiken och deras sanslöst dåliga fjantiga radioreklam. =) |
|
| PB: :-) jag var på väg men ångrade mig, men den var ett klart smashläge... | |
|
varför får man så lite rabatt när man är helkund som jag på Q8, jag tror man får endast 3öre i rabatt...:-(( |
|
|
Jet och hydro för där har jag aldrig råkat ut för vatten i bensien men där emot på preem har jag gjort det ett fler tal gånger .. så där tankar jag inte nå mer... Mvh Teres |
|
|
Statioil 98 oktan... (9.47 kr/l i morse) _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
Marcel |
Närmaste stationen när jag är i nöd, annars Hydro har jag närmast till. Men märker ingen skillnad vare sig om det är Hydro eller annan. Länk |
BmwMutte |
98 på statoil |
|
oftast statoil...är bra mängdrabatt på statoil också!! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Jet för det ligger närmast och Statoli iblandt.. Gött att åka BMW |
|
| Tankar på Preem! | |
|
JET i sölvesborg!! Kostar bara 7:29kr/liter där... |
|
|
Shell, 30 öre rabatt/litern..alltid 98 okt :) Länk MVH Jonas |
|
ant |
PB: Ja du, det är en fråga som jag ej kan svara på... ;) Kassapumpen så klart.. ========== Länk |
|
Jonas_320i_85: Vems arsel ska man slicka för att få 30 öre rabatt på Shell? Jag har Euroshell o hela kittet! Hur beter man sig? -Slicka uppåt sparka nedåt |
|
|
man jobbar där... :) jobbar natt 2 veckor i månaden..då får man personal-kort..räcker att jobba extra tim-anställd för den delen oxå.. Länk MVH Jonas |
|
|
Haha, jag förstod att det var nåt lurt! ;) |
|
|
JET för det mesta. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Jet för att det är nästan dom enda som har röd 98...har inte märkt nån större skillnad annars. Mvh Daniel |
|
| DinX | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.