|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Då menar jag naturligtvis, om det är statoil eller Q8 eller ngn annan mack. Har ni känt ngn skillnad på bensinkvaliten när ni kör bil, om ni tankar på olika bensinmackar? | |
|
JET. Jag har inte märkt nån som helst skillnad när jag tankat på andra ställen. /Micke |
|
| tankar på alla möjliga! märker ingen skillnad | |
|
Preem __ Länk |
|
|
Nästan alltid JET Märker ingen skillnad! Dock är enda stället jag blivit av med sedlar i automat en OKQ8 mack, det har hänt två ggr där och aldrig annars!! Skumt! =( |
|
|
Preem i staden umeå är mitt huvudsakliga tankställe, när det krisar tankar jag hos bilisten som finns i byn Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
| OKQ8 brukar de bli. | |
| Shell | |
| Har märkt att det är sämre kvalite på jet ,iallafall här omkring | |
ant |
Jag tankar på Volvopumpen här i byn. Mest beroende på att jag har "soppakort" där och sedan har jag lite rabatt på bensinen också. Finns ingen volvopump i närheten så blir allt som oftast OK/Q8. Försöker undvika sedelautomater så långt det går. Tankar hellre på kassa pumpen och betalar med kort. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Alltid 98 på Shell.... /Manray/ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tankar på den mack som är närmast när bensinen är slut:)) Mest Jet +OKQ8 ävenHydro+Statiol ///MVH Hasso Länk |
|
Jet för det kostar bara 7.35 ! ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
| First you marry, then you Statoil. :D Finns dock inga stora skillnader i kvalitet mellan de olika bolagen. | |
|
OKQ8 oftast.. ----- Länk |
|
| Alltid Shell, Alltid 98 Oktan. | |
|
Jag tankar alltid på Preem och alltid 98 Oktan .. Länk |
|
|
Preem. Rabatt. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Statoil, 98 oktan. Eftersom Jet inte säljer snus, än iaf.... |
|
|
Ant, kan inte låta bli... Varför tankar du på kassa pumpen, är det inte bättre att tanka på en som fungerar?? Bilia tankar jag på bara för att reta alla volvoförare |
|
|
Varför har ej JET Grön 98 oktan!? /Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.