|
|
|
|---|---|
Neostar |
Vet inte exakt vad det heter. Men man kan färga däcken med en vit färg på däck-namnet, t ex om däcket är av märket Goodyear F1 så kan man göra inlägg av vit färg på det. Hoppas ni förstår vad jag menar... Nu undrar jag vad detta heter och var man kan köpa sånt? |
|
Neostar: Om jag inte minns helt så heter det däckfärg och bör finnas hos närmaste biltema/större mackar. |
|
Neostar |
jaha så det var så enkelt då eller? Däckfärg hehe.... |
Neostar |
Sökte däckfärg på Biltemas sida men dem säljer inget som heter så!!! Är du helt säker på att det heter "Däckfärg"? |
|
Neostar: Länk Där finns det däckfärg att köpa i olika färger inkl vitt |
|
| men jösses, närmaste mack eller mekonom=) | |
|
En fråga bara: Varför???? //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
Neostar |
En fråga till dig. Varför inte? |
| Det ser bra ut :) | |
|
Hmmm.... tycker det ser överdrivet ut men alla har ju olika smak..:) Såg det på en Z3a passa hyffsat, tror inte det skulle passa dock till tex en 7serie. Mvh/Soki |
|
| Usch...det ser bara Epa ut.... | |
| Däcktextpenna hette det när jag var 18 och jag hade det på min Fårrd.... Då var det coolt på en sån bil, på en bmw är det inte coolt och inte när man når över 18-20 år heller. | |
|
Det är dålig lvalite på dem när du tvätar bilen kommer du att märka efter en månad att du behöver fylla i dem igen,men om du tvättar med hög tryck så kommer du att få fylla i varje gång efter att du har tvättat så att jag tycker att det är ondögitd (Har erfarenheter) *Zerdar* |
|
| umm.. det är allt lite raggarstämpel över däckpennor, men smaken är ju som baken | |
| Men låt honom köpe det om han tycker det är snyggt, istället för att klaga. | |
| klagar inte...säger bara vad jag tycker. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.