|
|
|
|---|---|
|
Hej hopp allihop, nu är det så att farbror Polisen Uppmärksammat att jag förnärvarande kör på slicks (f.d Vinterdäck) i väntan på mina sommarfälgar som semestrat hos Intera alldeles för länge, och kommer inte hem förrän nåsta vecka... FRÅGA: Jag vet att det är nåt krångel med offset om man ska byta , men är det från E36 till E34 eller från E34 till E36 som det uppstår problem, eller både och ??? Då jag inte får köra min pärla i detta strålande väder bör min situation uppfattas som ett nödläge, svara snälla ni som vet , så jag antingen kan sko om henni eller gå och jägga mig....tack på förhand , MVH Philip | |
|
ET-mått E36=42 ET-mått E34=20 alltså E36 passar på E34 med 22mm spacer, däremot måste du svarva av E34 för att passa på E36 eftersom att E34 fälgar kommer längre ut på en E36. Diesel-räsern Länk |
|
|
....typiskt... men tackar för ett snabbt svar....då går jag väl å lägger mig trots allt... (eller hoppar in i bilen å lyssnar på lite Judas Priest ...hehehe ) ha det alla glada !!! MVH Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.