|
|
|
|---|---|
|
Vet ni om det går att få tag på Bmwmärket till ratten. Jag har den fyrekrade ratten med airbag och Bmwloggon är ju graverad i skinnet. Det skulle vara snyggare med ett "riktigt" märke i Bmwfärgerna. MG | |
| Vad häder om airbagen löser ut med ett riktigt märke i ratten? | |
|
WMB i pannan kanske ?! Har dock förmig att centrumkåpan inte rör sig rakt ut när airbagen löser utan "faller" neråt. Hur sitter märket fast på nyare BMW modeller ? |
|
|
hehehe WMB i bannan. nästan värt! hehe |
|
325Ci |
tror inte att man får märket mitt i pannan.. så om man inte har märket då?? får man ratten i pannan då eller?? varför ha airbag då?? ratten lär ju knocka en totalt me den kraften airbagen har...eller har ja fel? |
|
Hej. centrumplattan är konstruerad att spricka när airbagen löser ut, det är nämligen det snabbaste sättet att få den ur vägen... delen med märket viks tydligen neråt, av erfarenhet från bilskrotsbesök....Men var försiktig med att sätta dit ett eget, det kanske slungas någon helt annanstans....munnen = kvävd?? Inte speciellt bimmermässig död... : ) MVH Philip |
|
|
Okidoki, nu vet jag detta. Jag trodde nämligen att kåpan släpper upptill och att den fälls en bit bakåt och att airbagen kommer ut där "glipan" uppstår. Man lär så länge man lever och något märke kommer jag nog inte sätta dit, WMB i pannan hehe. MG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.