|
|
|
|---|---|
|
tja hur tror ni att det skulle bli men en air force vinge på min 3,0 den är 12+cm bred och den är ställbar i alla ledder nästan och är 20cm över bagageluckan tror det skulle vara grymt med en sån men vill höra eran synpunkt igentligen vill jag ha en csl vinge men har inte fått tag i en sån ----- Mvh niclas icq:137785585 Team turbo addicts | |
|
Beror ju ganska mycket på hur bilen ser ut för övrigt. Är den orignal så skulle det ju se fruktansvärt ut med en sådan då det skulle förstöra formspråket totalt. Är bilen rejält "fast and the furious"-stylad för övrigt så kanske det kan vara något. Min åsikt. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
vet du hur en 3,0si ser ut jag tror heller inte att det skulle passa så bra men det skulle kunna vara grymt sen bilen är nästa helt orginal förutom att jag ska he på en 635csi front och det kjolpaketet dom brukar ha vill ha mer folk som ger sin åsikt Mvh niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Jotack, jag vet hur en 3.0si ser ut. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
oki men så om den är helt orginal fast med det där jag kommer å har så kommer vingen att skära sig i designen på bilen Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Enligt min åsikt, ja. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Länk ;) |
|
|
Hej Niclas85! Du har en av dom vackraste BMW-bilar som finns!!! (bilar över huvud taget, faktiskt). Skaffa en uppsättning, 16" Alpinafälgar(den gamle modellen utan centrumkåpa) så är saken biff. Sätt inte dit något 635 M-kit på den, om det ens passar så kommer det nog inte att bli någon höjdare. En 3.0 gör sig bäst slank, inte fet! Det var min åsikt. Njut av sexan! /Fredrik |
|
|
Det kommer rent ut sagt att se fördjävligt ut. Det är min åsikt. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
njo jag vet att den är en av dom snyggaste bmw som finns och det är fler som inte tycker att det inte är snyggt med en sån vinge på en sån bil men jag har ju inte en orginal 3,0a heller så jag vill att den ska komma ut lite det är ju en turbo bmw som har samma saker så den kan svänga oxo Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
635 csi jag har ett par 14" turbinfäljar till den nu som är 9,5 tum breda ska mina slicks på dom sen får jag se vad det blir för däck som man ska ha när man har ban tävlig och vanliga icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Okej, vad ska du ha bilen till då? Race, gata eller båda två? Vad är det/ blir det för färg på den osv...? Själv är jag halvkonservativ originalmupp, som skulle leta tidstypiska modifieringar till den. Om du ska modifiera den, försök bygga om den till en 4-dörrars "Batmobile". Det borde ju väcka uppmärksamhet i alla fall. Skulle sjalv vilja ha en svart 3.0 Si med ljus skinninredning och Alpinahjul, dreggel... Nog svammel från mig... /Fredrik |
|
|
det ska vara en stripp bil och grym på bana det kommer den att vara när den är färdig men mest race men ska ju kunna köra den till skolan och sånt men det är det jag vet inte vad det är för saker man behöver för att göra en batmobile jo den är himmels blå metalik med skräm krom sen vad det är för saker i den om du är intreserad det är bilsteindämpare runt om fjäderbens stag runt om, grövre krängnings hämnare runt om, ombyggd bakvagn för bättre fäste, sen är det en diffspärad bakaxel sinter lamel med sachs tryck plata som klarar av ca 800nm motorn är en 3,3liter 6a med 3liter vevstakar sen veridi kolvar maxportad topp en hx 50 turbo en grymare oljepump. ¨det är väl det som är nu har inte fixat insprutningen och tändningen än sen bakdäcken är M/T ET däck är det nå mer du undrar över så är det ju bara å fråga men om jag får bilen å gå bra i år ska jag sikta först på en 11a men målet är ju en 10 på 402m sen kan den bilen ju även svänga det är ju skönt om nån vill köra race på nån vanlig väg Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
| skippa vingar och kjolar! orginal är snyggast | |
|
njo blir väl orginal då är det nån mer som håller på att bygga en värstig 3,0a vet att jesper wång skulle göra det men det blir nog inte han hade inte tid icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Vinge på en trenolla! Jag ryser vid blotta tanken, det är våldtäkt! Skippa planerna på 635-spoiler också, så vet jag många som blir tacksamma. Bevara bilen i orginal! Grym sovare som man bör passa sig för att väcka! Ser fram emot att se en vässad orginalbil på strippen! |
|
| Min åsikt är att det kommer se vidrigt ut. | |
|
Som CSi & jugga säger, orginal ÄR snyggast. Saknade du någon del till framstötfångaren? Har lite sådant liggande. Alla ni som har E3or, lägg gärna ut dem i galleriet. Min känner sig lite ensam... mvh Johan Länk |
|
|
oki jag ska lägga ut den snart men vad är det för saker nab behöver ha för att bygga en 4dörrars batmobile det skulle vara grymt icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.