|
|
|
|---|---|
| Söker tel nummer eller hemsida adrerss till ett företag som heter wissman och som bland annat gör fin fina avgassytem till BMW Z1! Skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mej. | |
|
Tror det är Weissman eller Weissmann du tänker på. Kommer inte ihåg vilken stavning som är rätt. Dessvärre har jag ingen länk eller telenummer till dem dock. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Länk /Manuel -- Jage nicht.........was Du nicht töten kannst! =) -- |
|
|
Tack för tipset....men det är tyvärr inte den firman.....om du inte noterade det så stavar dom med två ss och ett n - bitte ! |
|
|
hehe ordet wissman ger 8980 resultat på en söking på altavista. Inga inom första hundra stämmer på avgasystem tillverkning... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Carlsson1: spännande bil du har!!! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Instämmer med Z3c 4 ever! Jag har aldrig sett en Z1 live. Kan du inte fota loss lite och lägga upp bilderna i galleriet? __ Länk |
|
| Kort kommer så småningom. jag håller på och registrerar bilen just nu...vilket kan ta ett litet tag. Men bilder kommer! | |
|
Vilken årsmodell? Hur mycket har den gått? Jag antar att du har tagit hem den från DE ? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.