|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Funderar nu på att byta ut min 525a mot en lite nyare cabbe, nämligen en 328 i cab. Bilen är i toppskick och väldigt väldigt fin. Finns det några fel som brukar finnas och som jag bör kolla upp innan köp? Bilen är en 97a import och har gått 15000 mil...redan =/. Men den är regelbundet servad och allt. Men är motorn lika bra som 525ans så är 17000 nyss inkört på den jue ;). Något annat? Ge mig tips!! MVH Jonas ps. Min bil är till salu nu! Länk Mycket fin, begärt pris 70000:- ds. | |
|
Westling: Är ingen expert på 328:or precis då jag själv nyligen bytt från en 325iC -93:a till en grymt fin 328iC -97:a. Men det jag kan säga är att 328:ans motor är helt underbar att köra. Hela bilen känns så otroligt myket mer än 5-325:orna med M50 motorn. Milen på mätaren hade jag inte hängt upp mig så mycket på. Tänk på andra hållet... om det hade stått ex. 4000 mil då hade man kanske funderat på om det verkligen va ärliga mil el. inte. Nu verkar det ju som om det är det... Bilen i sig går ju bra mycket längre än så om man sköter den rätt. Min fd 325:a hade gått 19500 mil när jag sålde den och den va inte i närheten av att gå dåligt. Lycka till med ditt bilköp... och hjärtligt välkommen i 328 gänget. Mvh Jimmy |
|
|
Hejsan! Kunde tro det... Tycker att M50 motorn funkade mycket bra, och har väldigt höga förväntningar på 328ans =). Ska åka och M-testa bilen imorgon, så vi får se hur det blir....men troligen så är man snart en stolt 328 ägare ;) MVH Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.