|
|
|
|---|---|
|
Samt 17 eller 18 tum ? | |
Cribba |
Dessa gillar jag oxå. . . . Länk Min förra bil Länk |
| Stjärneker 44 tycker jag e klockren, 17 tums... | |
|
Den cribba tipsade om var tokläcker :-) Annars röstar jag på Alpina, Hartge Nova eller Breyton Magic. (eller kopior på respektive) Helst 18", men 17" skäms absolut inte för sig heller! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Breyton Magic 18 tums anser jag det snyggaste och inte allt för uppseendeväckande. Sedan påverkar ju bilens färg även valet. Min grabb har denna fälg på sin E-46:a och det ser verkligen bra ut. Dock är han lite avundsjuk på mig och mina M5 kopior, den mörka nyansen, så även denna fälg gör sig bra på E-46:an. Men smaken som baken är ju delad. Vänligen Tommy NoFear |
|
|
Om inte pengar är en begränsning: BBS LeMans 18" Liite mer "bugdet" men snygga också: BBS Challange 18" Sen är ju självklart Alpina och ACS fälgar snygga på BMW i allmänhet. /Wille Länk |
|
|
M3 fälgar helt klart. Annars tycker jag Stjärneker 89 och Dubbeleker split 71 är snygga på E46an. Mvh/Soki |
|
|
BBS Challange och BBS RS skall inte förglömmas ;) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Soki: M3 fälgar (Speciellt 19") är grymmt snyggt på e46 men är inte bolt-on på vanliga e46'or (om man vill ha original d.v.s.). Bakfälgar=svarvning av fälg och valsning av hjulhus. Man kan väl iofs köpa 4 framfälgar? /Wille Länk |
|
|
jahaaa.. ok då hänger jag med:) har sett många E46or med M fälgar men det är altså replika? Gäller samma med M5fälgarna? Mvh/Soki |
|
|
Kan svara på min ena egna fråga, "har sett många E46or med M fälgar men det är altså replika? " De hade säkert svarvat då. (jag är rätt trött) Mvh/Soki |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.