|
|
|
|---|---|
|
Tittade som alltid på "hassos" sida / den gubben har ju alltid ngt att berätta om / och såg till min förskräckelse att han borrat hål i stötfångaren till sin pärla !!!!!. Tänkte.... denna "hasso" som givit ordet glans en ny tappning "hassoglans" hur kan han. Jag själv har förbannat denna badbalja fram på stötfångaren varenda gång jag tvättat bilen ( blir rätt ofta enl. hustrun ) efter varje regnskur finns en ful rand efter vattnet som blivit kvar. Har otaliga gånger tagit fram "Dremmeln" men lagt tillbaka den, va f.....n borra i stötfångaren... nä inte det. Men nu när HASSO gjort det, ja då åkte drillen fram igen, måttbandet fram, mätte, ja jag borrade sju hål tyckte det blev bättre, fram med lilla slipstiftet för att fixa till kanterna efter borren........... helt perfekt, så lite vax på övre delen av stötfångaren. För säkerhets skull var jag tvungen att testa resultatet, vattnenkannan och sju liter vatten, tyckte det passade med antal hål :-)). För att inte ta upp en hel sida slutar jag nu med att säga att "hassos" sida skall ni besöka ofta, han har en hel del vettigt att berätta bland allt som "gubben " skriver om. Tack hasso. Vänligen Tommy, nu med sju nya hål.......... NoFear | |
| vad är urlen till hans sida? | |
|
Titta under Galleriet/Frilansare. /Micke |
|
|
stimpenbmw2, Länk har du lyckats missa hassos sida???? :-) Du lär vara den ende! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag tycker att öppningsidan till BMW Powers sajt skall vara Hassos sida. |
|
|
Hasso är kungen. Han har alltid rätt. Föutom dom där persiska bmw mattorna, dom e bara fel! Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
:)) Inte så lite fel heller !! |
|
|
Vad jag vet är hans mattor från Pakistan, knutna av flinka barnfingrar....... nu var elak... V// Tommy NoFear |
|
| Hasso har ju å andra sidan en fet BMW klackring som skulle göra självaste Ron Jeremy grön av avund, så det kompenserar väl hans tillkortakommande i fråga om smakfulla bilmattor... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.