|
|
|
|---|---|
jpbygg |
Har kollat motorn och kommit fram till att det är en alpina garanterat det står ju Alpina överalt. Om nån vill se bilder så kan nån svara hur jag lägger upp en bild på motorn?? Ska man åka flott så kostar det flott!! |
jpbygg |
Import Ska man åka flott så kostar det flott!! |
-BeeMWe- |
Då säger vi grattis till dig :) Då kan det kanske vara värt att lägga lite pengar på den om du vill ha den fin. |
|
jpbygg: Som jag sade i den andra tråden där du berättade samma sak: Skicka bilderna till mig så lägger jag upp dem på min server. wolverine@800sek.com __ Länk |
|
|
Jag vill se,annars dör jag av nyfikenhet==----))))))) Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Ja..... jag vill också se.... Billy B-10 Länk |
|
|
Fan vad läckert, att bara råka upptäcka att man har en alpina sådär... Grattis! |
|
|
Vill inte vara negativ men bara för att det sitter en alpina motor i bilen blir det inte en alpina. Alpina är ju lite mer än bara motorn. Men hur som helst får jag gratulera till vad jag förmodar en riktigt rolig bil. Hoppas du är nöjd... MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
jpbygg |
Ja jag va jävligt nöjd fram till i går då jag skött toppen på henne :-( snyft snyft). Har hittat en 99ans motr för 13000 med kablar och växel låda som går klockren motorn har rullat 8000mil hoppa hon blir glad. Ska man åka flott så kostar det flott!! |
chrille70 |
Ska gå ut i garaget och se om jag har en M roadster eller en Z3 2,2... Man vet ju aldrig =D |
Mr Apex |
Var ut i garaget, det står "diesel" på min motor. Tyckte väl att den var lite slö. Lurad igen... Mr Apex |
|
Måste kolla så att min E12:a inte är en 3.0 CSL. Eller en BMW Turbo. Eller kanske en Isetta? Ja jag säger då det. Undra varför det aldrig kommer några bilder av "Alpinan"? /misstänksam |
|
|
Är också nyfiken. Skjutit toppen på en Alpina motor. Då måste det ju hållas en tyst minut... Jag har då letat efter 12 till ventiler under min huv. Men jag kan inte hitta dom... =( MVH Morgan. Länk |
|
|
jpbygg: Är detta din "Alpina"? Länk __ Länk |
|
jpbygg |
Nix min är svart men är inte hemma nu är på verkstad för in väntnin på motor bytte pg motor rass. Ska man åka flott så kostar det flott!! |
|
Du har alltså en vanlig 528 också, som även den är av årsmodell -86? För om jag inte hallucinerar så är det din mailadress på den annonsen.... och enligt din profil äger du bara en BMW. Jag synar bluffen. __ Länk |
|
|
Du skriver ang din "bilpark" 528i-86 och alpina-86. Om det är en alpina du har så ska det stå i dina reg-papper vad det är för modellkod !! Typ B-10 eller B-9 , B-7..... Eller så är det bara en vanlig 528 som kanske har efterstylats hos Alpina. Vilket har du nu ? Billy B-10 Länk |
|
jpbygg |
Tja alla ni som vill se min alpina så åker jag utt till hacksta så jag är där vid 24:00 i dag då racet skall va. Så om ni vill se alpnan 86a så kom utt til hacksta!!!!! Ska man åka flott så kostar det flott!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.