|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag köpte en 328 -95 idag, och jag måste säga att det är den skönaste bil jag nånsin har kört!heeeeelt underbar! Böt från en 525 till denna och de går ju inte att jämföra. Den är så rapp,pigg,snabb, snygg...ja allt. Någon som vet om det finns några bra sidor om just 328? Första gången här på 3-serie forumet, och det känns helt ok! MvH:FrIIk | |
|
Tyvärr har jag inga bra tips på sidor om 328, men jag kan bara hålla med. En 328 är perfekt! Henrik"M" |
|
| Jag håller med, hämtade min från tyskland igår körde 9tim varav 5tim på autobhan helt underbart.... | |
|
Ja, min är också från Tyskland -97. Fullstämplad,fullservad, och full dok.2-ägare. Har kört E-36 320, men de skiljer sig ju markant! Skulle va fint o hitta några sidor om 328, ingen som känner till något bra? Mvh:FrIIk |
|
| Friik:Vad fick du betala för din 328, och samma fråga gäller även dig Draven. | |
|
Jag gav 104000;- Tyckte att priset va helt ok. Hos en bilhandlare i Sthlm. Den är i nyskick!! Mvh:FrIIk |
|
| jag håller med där 328 var suverän o köra friik. Men hur dyra är försäkringarna där? Ska nämligen köpa en 328i touring | |
|
328:an går bra....Men har ni diffbromsat? Har ni problem med fästet i gatukorsningar o dyl? Jag är också lite sugen på en 328.a med M-front då..(originallooken under stötfångaren gillar jag icket). Mvh Janne. |
|
stefannorr |
Länk |
|
Kan bara hålla med, grym bil :) mvh doffe |
|
|
doffe: Har du en dyr försäkring? Länk |
|
| Jag gav 15600euro för min den är då sänkt har vinge samt bara gått 8000mil .Har tittat på månge e46:or nere i frankfurtområdet men ingen handlare kunde mäta sig med den som jag köpte (privat) ännu så länge i alla fall.Killen behövde snabba pengar till ett lån..... Med dagens kurs blir det ca 143000:- | |
|
Jackass: Jag har min, tack gode gud för föräldrar :), försäkrad på farsan. Hamnade på 4900:-/år, helförsäkrad. Är riktigt nöjd :)Men det ska höjas... Det skulle kosta runt 20´! om den skulle stå på mig, kollade för ett halvår sedan på nåt känt försäkringbolag. Mvh Doffe |
|
Cribba |
Draven Väldigt mkt bil för pengarna ! ! Ja har haft min sen februari och är took nöjd ! Min förra bil Länk |
Ralle_85 |
kan bara hålla med helt underbar bil:) |
Gold |
ere diva*Friik? :) |
|
doffe: Runt 20 tusen?!?!?! vafan det kostar ju en m3 lr m5 i försäkring. Nu har jag 13000 för min 320. Så mycket kan det väl inte vara? Det skiljer sig mycket på förs bolagen. länsförsärkingar verkar vara billigast. men visst vill man vara fin får man lida pin.... |
|
|
Kan bara instämma, 328:an är juvlig. Jackass: Ser att du är på väg att köpa en 328 touring, trevligt! Ang Länsförsäkringar, så har jag betalat följande för min touring. 2001: 6800:- 2002: 10100:- 2003: 12500:- Samtliga priser är med helförsäkring inklusive Mer försäkring och max 1500 mil om året. Har haft LF sen -87 och dom har varit billigast hittils, men nu undrar man ju va det är frågan om... när premien skenar på detta viset. Har varit i kontakt med TH som skall ha 8300:- om året, hmm LF är inte billigast längre. Lycka till med ditt inköp. //Palle Länk |
|
| ja det va en rejäl höjning från 2001-2003..Dem är inte riktigt kloka med sina priser. | |
|
Vadå *Diva* Gold? Jag tycker den fäster riktigt najs i gatukorsningar! Mvh:FrIIk |
|
|
Bra 328 sida Stefannorr!!! Tackar! Mvh:FrIIk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.