AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
321

Svensreggad E60 i Solna (omaskerad)

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Nån lycklig kille har sett och fotat en E60 520. Nån mer än jag som tycker den är grymt fin? Kom då ihåg att det är "snikmodellen"....

Länk till bilderna: Länk
Länk till ursprungstopicen på zatzy: Länk

__
Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Det är alltid bra att ha kameran med sig! ;-))

Är det inte i juni/juli som E60 skall visas i svenska hallarna? Lite märkligt att den är ute redan nu och rullar på vägarna..
Snygg och lite kaxig är den iaf.

Mvh
Patrik

PS.
Wolv: H som i helikopter är det som gäller på markeringen i asfalten på Minervavägen när man parkerar va ;-))
DS.

2.049
wolv
330it -02
Patrik:
Hehe Micke nämnde nåt om att du sett min bil parkerad på ett underligt ställe. Jag trodde du menade min "privata" gubbparkering på jobbet? Var ligger Minervavägen?

__
Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Minervavägen är där du parkerar ibland :-)
Det är något komiskt H i en cirkel, precis som på helikopter-landningsplatser ritat på en av rutorna och där har jag sett din bil några gånger....
Jag antar att det skall föreställa handikapparkering!?
Nästan närmast husen är det iaf.

Vodafone, eFrog, Velocity, Densitet...dom kvarteren. Brukar stå en grymt snygg högerstyrd silver 330 -02/03 där också..

Eller finns det någon annan som har en nästan likadan, med nästan identiskt reg.nr ;-)))

Mvh
Patrik

2.049
wolv
330it -02
Aha....nu föll tioöringen ner!
Det måste vara min flickväns "privata" parkering vi talar om. Det är visst ordning och reda även på henne hehe :)

__
Länk
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Besökte den lokala BMW-handlaren för någon vecka sedan. Jag tror att han nämde början på Juni som releasedatum för nya 5:an.

//Erik//

---Bättre väghållning än mittlinjen---
Europapremiär är den 7 Juli och då har de svenska handlarna alltså premiärvisning. Att generalagenten har ett par bilar ett par månader innan premiären är dock inget ovanligt. T.ex. kunde man ju se ett antal Volvo XC90 rulla runt i landet 3-4 månader innan premiären förra året, precis efter de första bilderna släppts av Volvo. Därför är det inte såå överraskande att folk börjar se nya femman på vägarna också. Hade ni kunnat låta bli att åka ut en sväng om ni varit säljare och det stått en ny femma i garaget ? ;)
Det rullar en i Uppsala också =)

Men ska jag vara ärlig tycker jag att bilen är för "rund" i formerna.
Gillar nästa E39 mer.. men visst är denna bil läcker =P
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Läcker kärra! Ser fram emot premiärvisning och provkörning :-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Varför envisas bmw med att inte ha några stötlister på sidorna för? Skoj om man råkar sabba lacken pga det. Sen så ser det lite "naket " ut utan oxå.

Mvh/Soki

Hej BMW Vänner,
den är ruggigt läcker, den nya E60. Kan även meddela att jag ska på "förhandsvisning" nästa vecka :) Ser fram emot provkörningen av 530:n!

Väl mött
Är ni säkra på att det inte är en Rover med bmw-klistermärken som ni sett?.......

V8 rockar fett!
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
TripleA: :-)
Själv tycker jag att det är en hybrid Audi A6+något japanskt smäck samt några stänk franskt baktill. Kanske en vanesak men den faller inte mig i smaken rent kosmetiskt. Ful rent utsagt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.