|
|
|
|---|---|
|
Hej ..kan nån hjälpa mig ,min 635 -84 har rostat på båda framskärmarna på exakt samma ställe typ 10 cm från blinker glaset .. är det nån som haft liknade problem ...och varför ..ligger det en skarv/tvärbalk där .?? är det nån som trycker på två skärmar ..?? =) hade tänkt svetsa upp dom själv annars .. tacksam för alla svar .. !! | |
| Jo det har rostat på presis samma ställe för mej också!! det är nog något skarv där som det säkert lämnar smuts i! så brukar de rosta högst upp på särmen också! (bredvid motorhuven!!) det är nog värt att svetsa dom för nya kostar hur mycket som helst!;( | |
|
Håll utkik på bildelsbasen.se Kollar varje vecka själv, hittade fina vänster+höger framskärmar på Södertälje bildemontering för 600:- st!!!!!!!! De visste nog inte vad nya kostar. :0) Men tveka inte en sekund om du hittar några, de går åt fortare än kvickt. |
|
|
sittewr en plåt innanför ungefär där.... det hade samlats mycket skit där för mig, men jag har ingen rost på skärmen......... det går att köpa nya skärmar hos bmw, men de är rätt dyra..... men de är det väll värt???? //henrik |
|
|
När jag renoverade min 630CS -77 1985-87 tog jag bort denna plåt liksom den som sitter bakom framhjulen. Dvs den som sitter från skärmens nederdel till skärmens överdel. Denna är dock skruvad i karossen. I stället satte jag in innerskärmar av aluminium. Har hållit sig mycket bra! Gjorde likadant på min 3.0S -72 1979. Även den har hållit sig mycket bra. Per L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.