|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kunde inte undanhålla er andra på forumet denna oumbärliga grej från Danmobility, som jag "snubblade över"! Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! | |
|
...gör ett mellanslag efter sista siffran (7) i adressfönstret så funkar länken! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
hehehe, Danmobility e ju kända för sina kvallite grejjer =) //Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Ha Ha Ha...Vilken grej,ska genast tipsa min fattige kompis he he... hjorten |
|
| dan mobility rules the world | |
|
Ja vad skulle vi seriösa trimmare göra utan Danmobility och deras profesionella utbud av delikata prylar? :-DDDD Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Danmobility är helt KASS!! Dom har samlat alla skitgrejer som går att köpa på samma ställe. Tänk inte ens tanken att beställa något därifrån.. |
|
|
Fan vad härligt :) Det här va de collaste jag sett på länge *ASG* Länk |
|
|
Ibland blir man nyfiken ;-) Vem kommer på allt detta och vem köper det?? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Känns som en gåta hur det kan finnas marknad för sånna prylar | |
|
240 raggare =) ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Johan// "Snubblade över"... hur många gånger har man inte hört den ;-) Dags att styla 320:n?? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kristian, jepp en i varje pipa! Kanske funkar det i insuget med.....;oDDD Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Det värsta är ju att grejen är slutsåld också. "Lagerstatus: Varan är slutsåld och förväntas åter på lager den 22-07-2003. " |
|
|
Hahahaha... har hört talas om den där "oh my god" men däirmot har jag hört talas om en "fejk" dumpventil det skulle ju ändå vara rätt coolt... sätta den på min 518i och göra nån förbryllad ! :) /Mvh Göran |
|
cdabox |
jag ska f-n köpa en sån bara för att testa den =) 100 spänn kan man slänga bort =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Ett måste för alla M3 E46 och M5 E39 ägare. En i varje rör :-) Skulle säkert låta skithäftigt ;-) Jan BMWCS # 3966 |
|
Sonybmw_87 |
har en testat en sån på min fyra, lätt bara löjligt kanske funkar det bättre på 6cyl bilarna |
|
Lite OT men Sonybmw-87: var fick du dina extra 37 hästar ifrån? -------------- Min E30: Länk |
|
| Danmobility kanske ? =) | |
Sonybmw_87 |
kolla inlägget på (518i är ken =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.