|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Har funderingar på att skaffa nät istället för mina tråkiga njurar. Någon som har detta på en e34? Eller någon bild på det? Svårt att montera? Tips?! Tack på förhand! Mvh Johan | |
|
Länk Finns säkert på fler ställen! Men frågar du mig, är det bland det fulaste man kan sätta på en BMW! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
håller med johan b det är det fulaste man kan göra på en bmw Länk |
|
|
Jasså? Jag tycker det är väldigt snyggt. :) Jo jag vet vart det finns, men jag tänkte bara om någon hade det på sin bil och kunde visa bild på hur det ser ut. |
|
|
här är en bild på en e36:a Länk Länk |
|
|
Det såg rätt bra ut. Men det ultimata vore helsvart! Jag kollade bilderna på din bil. Vilket fint skick! Hur fin som helst innuti och allt. Nått sånt drömmer jag om. :) |
|
|
Håller med föregående talare angående skicket på bilen! Fy fasiken vad helrätt den ser ut. Angående nät så sållar jag mig till NEJ sidan, har alltid haft svårt för överstylade bilar och detta känns helt klart överstylat på 99.9 % av våra bimmers. Ok om man kör Qraftwerket eller nåt liknande men inte på "vanliga" bimmers. Bara min personliga åsikt.... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Förstör inte bilen...nät är ful som stryk. Det kommer se ut som bilen har framtänder :-))) He de // Bengan Länk |
|
|
Fan jag som trodde alla tyckte det va ballt! Hmm kanske inte ska ha nät i alla fall då. Ska tänka på det. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.