|
|
|
|---|---|
|
Som det står i rubriken. Funderar på att nerlacka min,men skulle vilja se hur det skulle kunna se ut..... | |
|
Har sett en i Malmö. Det är MYCKET SNYGGT! Rekomenderar dig varmt att göra det :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Om nerlackade bilar står det både här och där i detta forum! Kan någon vänlig själ berätta för mig vad det handlar om så att även jag hänger med i svängarna! Per L |
|
|
Per L, Nedlackad är när bilens trösklar, nederkanten av kjolar/spoilers samt i vissa fall de svarta listerna är lackerade i samma kulör som resten av karossen. Mycket snyggt på nästan alla BMWs. :) Men hade du sökt på gamla inlägg hade du fått reda på det utan att fråga ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Oki,ja jag tror det skulle se bra ut,men i fall någon hade en sådan med bild,så vore det kul & se hur det ser ut innan man ska börja lacka.... | |
|
Jag funderade också på en nedlackning på min förra E32(också silvrig) så jag skrev ett inlägg här på forumet och det var inte särskilt populärt bland E32-ägarna. Varför inte testa? Kan väl inte vara så svårt att återställa om det skulle bli för gräsligt. __________ När saknaden blir för stor Länk |
|
| Nej...jag har också läst att det inte är populärt,men smaken är som baken.....& det är ju min bil....*s*. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.