|
|
|
|---|---|
|
Är ju på jakt efter en 525iA av senare årsmodell, d.v.s. 01 el. 02, men hittar inget lämpligt objekt som känns helrätt. Börjar bli rädd för att jag ska börja ta bort vissa krav för att få köpt en bil, och det vore verkligen inte bra... Ska det va så förbannat svårt att hitta en 525iA med läderklädsel utan att behöva punga ut med 300'+ eller importera ? Pratade med en säljare igår som trodde att det mest kommer bli 523'or som byts in i samband med lanseringen av nya modellen. Va tror ni, kommer utbudet att öka på 525'or på 6 månaders sikt eller ska jag ställa om siktet mot nåt annat ? | |
|
Länk va tycks om denna? Snyggastefärgen enligt mig. Mvh/Soki |
|
|
Helt klart en snygg bil, men det är manuell låda, vill(e) ha automat. Har bestämt mig för att hålla i den jag har i två år till. Det är så här att jag har fått erbjudande att ta ett förmånligt lån via jobb så jag lägger bara om lånet på min nuvarande bil o köper nya fälgar eller nåt för pengarna jag sparar. Sen om två år kan jag förhoppningsvis hitta en E60 för under 300' plus att jag då förhoppningsvis har lite mer pengar på kontot den 25'e varje månad ;) Eller så hittar man en 530iA E39 för under 200' vid samma tillfälle, den som lever får se, en femma blir det nästa gång oavsett vad... Kändes fel att "tvinga" fram ett köp och utbudet av 525'or är inget att hurra för om man är ute efter en svensksåld med schiiin + automat. |
|
|
Ajuste glömde bort A et. Kommer säkert ramla in en massa 5or när E60an kommer ut. Så det e bara vänta och se. :) Mvh/Soki |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.