|
|
|
|---|---|
|
Jag är nog den lyckligaste på denna jord idag!!! Har letat som en dåre efter den perfekta 528IT:an och idag såg jag den absolut finaste jag nånsinn sett =)> Fullsmackad med all tänkbar utrustning.. faktiskt inte nåt som fattades! Full M5 utrustad!! Från bromsar till Avgassytem. Helt nya 18tums splitt fälgar M5 speglar, navigator & steptronic.. ja allt!! Försöker just nu lugna ner mig efter provkörningen av min drömbil.. va lite konstigt att märka att alla människor man körde förbi vände sig om efter bilen.. va faktiskt fruktansvärt kul =) Nu är det bara en olidlig väntan till mitten på nästa vecka då den e leveransklar.. prutade nämligen till en full service och full recond både invändigt & utvändigt =) Mvh Världens luckligaste Bass! | |
|
Det är bara att grattulera. En undran bara. M5 avgas på E39 har dubbla dubbla rör, alltså fyra pipor, är det verkligen det på din? Karlskrona träff Länk Länk |
|
| nej det stämmer det var 2 stycken kromade & nästan 4kantiga pipor på min =P | |
|
Grattias till en finfin bil! Den har "allt" säger du, är det inklusive den oerhört viktiga extrautrustningen massage i framstolarna? ;) roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.