|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att via dem importera en bmw Z3 2.8 av årsmodell 97-99. Är nyfiken på om någon har bra/dåliga erfararenheter av att importera bilar via dem? Ha det bäst! Mvh Peter. | |
|
Det är den här firman du syftar på antar jag? Länk Det finns dock en annan tråd (jag sökte på "importakuten"): Länk Har dessvärre ingen personlig erfarenhet av dom, men det vore intressant att veta vad du blivit erbjuden för pris för en leveransklar Z3 2.8 alternativt vad han tar i förmedlingsavgift. roadZter |
|
|
Har inte heller någon erfarenhet av importakuten, men läser du vilkoren krävs 100% förskottsbetalning. Personligen hade jag aldrig förskottsbetalat 100% utan att ha sett bilen. Bor du i Göteborg tycker jag du ska ta en titt på Europeiska bilimporten. Finns många goda referenser här på forumet. |
|
|
Stämmer... importakuten.nu är mer rätt! Tack för tråden, verkar delade meningar om denna Ole. Ska skaffa min egen uppfattning men uppskattar att du (och även andra) delar med sig av era erfarenheter!! Har du ett tips på en seriös och grymt bra förmedling?? Peter |
|
| Tack! Bor i Gbg... så jag lyder ditt råd och kollar närmare på Europeiska bilimporten =) | |
|
Europeiska Bilimporten, hemsida - adress? Tack på förhand! |
|
|
Länk Sidan är tydligen under uppbyggnad, men det finns telefonnummer. Lycka till med biljakten! /Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.