|
|
|
|---|---|
| Det är ju som en liten lucka på varje sida om den, men det är ju inga skruvar under dom. Måste man plocka bort hela panelen för att få bort den?... | |
|
Skruvarna finns under luckan och sen är det bara att dra ut stereon... Det sitter små torx eller 6kant skruvar bakom luckan så titta en gång till... Gött att åka BMW |
|
| Enligt TISen och verkligheten så sitter det inte skruvar på min utan det är bara att sticka in 4 långa smala pinnar, sedan drar man den bara rakt ut. Jag gjorde det för fyra dagar sedan. | |
|
Då skiljer det sig på olika årsmodeller eller modeller av stereos. På min 97a så var det 2 stycken skruvar. Jag har BMW business cd.... Kan vara roligt att veta vad du har med tanke på att det skiljer sig... Gött att åka BMW |
|
| i min var det också bara fyra hål med spärrar innanför. Jag vet både en 93:a och en 95:a (E36) som hade samma konstruktion. som sagt bara att sticka in fyra pinnar och dra ut den. | |
| Har en 328 -96, det finns ett hål under varje lucka, men vad ska jag göra med dom? det går ju inte att skruva. Bmw buisness radio/rds. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.