|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att sälja bilen men e inte riktig säker,men om jag vill sälja den hur mycket ska jag ta för den? Jag har kostat på den ca: 120 000+bilköp och jag vet att det inte spelar nån roll hur mycket man har lagt ner på den. Själv har jag en priside men vill veta vad ni tycker den e värd? G-UNIT Länk | |
| Som bil betraktat ca 50 000:- , som läcker custom pryl till en med samma intresse som du av custom ovärderligt, för en som mig som avskyr det där stuket 1:- , så rätt köpare är nog mycket mycket viktigt (chansen/risken du får igen pengarna och jobb du lagt ner är tyvärr väldigt små..) | |
|
snålwerner har redan skrivit ner mina tankar... Men som Gasar-Magnus säger, hittar man bara folk som gillar stuket så går det säkert att få bra betalt. |
|
|
Jag vet att jag inte får tillbaka pengarna, jag undrar vad ni trycker hur mycket den e värd jag vill inte veta om ni tycker den e fet eller ful.Låt oss säga att nån gillar min bil väldigt mycket hur mycket skulle ni tro att jag ska begära för bilen ? G-UNIT Länk |
|
betriebsanleitung1 |
Gissar på 40-45000 då det är Rh fälgar etc på den.Nog inte många som är intresserade av utförandet.Men man vet ju aldrig. |
|
Testa lägg ut annons med en prislapp på runt 70000 kr så får du se om någon är intresserad? Jag tror personligen att du får mer än 40000 för den, det är ju ändå en 525 24v. Det här med stylade och trimmade bilar är svårt att värdesätta. Jag har två solklara exempel som vi sålde på jobbet. En 316i E36-97 fullt Riegerkittad och förfinad på de flesta sett. 1400000 kr sålde vi den bilen för. Nu senast förra veckan sålde vi en 320i E36 (4d sedan) -92 som också den var stylad till max. Den gick för 80000 kr. Vrickade priser? Ja. Så det är inte omöjligt, om du har tålamod. __________ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
Ja, 1.4 miljoner var verkligen bra for en 316. :-) Mr C |
|
|
Farre, tror sakert att du kan fa 80.000 - 90.000 av nagon som laser Bilsport. Mr C |
|
|
Mr C: hehe, jag hade nog lite väl bråttom när jag skrev ;-) __________ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.